Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Lidlova novogodišnja kampanja nas podseća šta je stvarno važno

Kako odrasli u vreme praznika, usled dodatnih obaveza, uzbuđenje često zamene stresom, konflikti i ljutnja postaju sastavni deo prazničnih proslava. U kratkometražnom onlajn filmu Lidla pravim vrednostima se prvo vraćaju upravo deca, koja vode gledaoce u potpuno drugačiju prazničnu bajku.

Kratki novogodišnji video „Stvarno važno“ treba shvatiti kao umetnički poziv na buđenje. Tema je napet tempo savremenog života, koji utiče na svakog pojedinca, a čije posledice kulminiraju baš u vreme praznika. Protagonisti ove savremene bajke su deca koja beže iz ljutitog sveta odraslih punog tenzije i konflikata, i zajedno provode veselo, mirno slavlje u imaginarnom, čarobnom utočištu punom živahnih boja. Na kraju filma, roditelji uviđaju šta je zaista važno – baš za novogodišnje i božićne praznike najbitnija je harmonija u krugu ljudi koji su nam najvažniji.

„Praznični period uvek nosi uzbuđenje, ali i dodatni pritisak usled želje da se ispune očekivanja i da proslava prođe baš kako treba. Zbog toga želimo da našim potrošačima budemo podrška, tako što im, kroz pažljivo odabran i prilagođen asortiman proizvoda, olakšavamo pripremu novogodišnjih i božićnih proslava, kako bi oni mogli da se koncentrišu na ono što je zaista važno – vreme provedeno sa članovima porodice“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Sektora korporativne komunikacije Lidl Srbija.

Iako je ovaj kratki film producirala kreativna agencija Ubergraund (Überground) u saradnji sa škotskim režiserom Džejmsom Lisom (James Lees), on priča univerzalnu priču i pozvaće na razmišljanje sve koji ga pogledaju. Upravo zbog toga, film se prikazuje putem onlajn kanala u različitim zemljama u kojima Lidl posluje, a prate ga haštagovi #lovemas18, #stvarnovazno i #whatreallymatters.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!