Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Lidlova novogodišnja kampanja nas podseća šta je stvarno važno

Kako odrasli u vreme praznika, usled dodatnih obaveza, uzbuđenje često zamene stresom, konflikti i ljutnja postaju sastavni deo prazničnih proslava. U kratkometražnom onlajn filmu Lidla pravim vrednostima se prvo vraćaju upravo deca, koja vode gledaoce u potpuno drugačiju prazničnu bajku.

Kratki novogodišnji video „Stvarno važno“ treba shvatiti kao umetnički poziv na buđenje. Tema je napet tempo savremenog života, koji utiče na svakog pojedinca, a čije posledice kulminiraju baš u vreme praznika. Protagonisti ove savremene bajke su deca koja beže iz ljutitog sveta odraslih punog tenzije i konflikata, i zajedno provode veselo, mirno slavlje u imaginarnom, čarobnom utočištu punom živahnih boja. Na kraju filma, roditelji uviđaju šta je zaista važno – baš za novogodišnje i božićne praznike najbitnija je harmonija u krugu ljudi koji su nam najvažniji.

„Praznični period uvek nosi uzbuđenje, ali i dodatni pritisak usled želje da se ispune očekivanja i da proslava prođe baš kako treba. Zbog toga želimo da našim potrošačima budemo podrška, tako što im, kroz pažljivo odabran i prilagođen asortiman proizvoda, olakšavamo pripremu novogodišnjih i božićnih proslava, kako bi oni mogli da se koncentrišu na ono što je zaista važno – vreme provedeno sa članovima porodice“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Sektora korporativne komunikacije Lidl Srbija.

Iako je ovaj kratki film producirala kreativna agencija Ubergraund (Überground) u saradnji sa škotskim režiserom Džejmsom Lisom (James Lees), on priča univerzalnu priču i pozvaće na razmišljanje sve koji ga pogledaju. Upravo zbog toga, film se prikazuje putem onlajn kanala u različitim zemljama u kojima Lidl posluje, a prate ga haštagovi #lovemas18, #stvarnovazno i #whatreallymatters.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!