Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Lice smeća!

SVET – U nastojanju da se očisti grad Hong Kong i promeni odnos stanovništva prema smeću, Hong Kong Cleanup Challenge i agencija Ogilvy & Mather pokrenuli su kampanju pod nazivom „The Face of Litter“.

Oni u kampanji koriste DNK tehnologije kompanije Parabon Nanolabs da otkriju identitet osoba koje prljaju okolinu pomoću DNK pronađenog u smeću. Plakati i bilbordi ovih ljudi biće postavljeni širom grada, kao i online.

Više informacija pročitajte na portalu AdAge.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!