#LetGirlsDream

SVET – Web sajt koji podržava ravnopravnost polova, deo je kampanje #LetGirlsDream, koju je osmislila i realizovala agencija LOW za brend Gucci.

Ovo je nastavak  Gucci globalne kampanje „Chime for Change“ iz 2013. godine, koja ima za cilj jačanje i širenje glasa o ravnopravnosti polova.  U okviru kampanje prikupljeno je više od 15 miliona dolara za pomoć u finansiranju 430 projekata u 89 zemalja, podržavajući više od 570.000 žena i devojaka širom sveta.

Ove godine, nastavak kampanje ima za cilj da podstakne žene, devojke i mlade širom sveta da dele svoje snove i vizije za budućnost. U okviru kampanje #LetGirlsDream, Gucci će omogućiti da ti snovi zažive.

LOW, kancelarija agencije The Big Now (deo mreže Dentsu Aegis), kreirala je digitalno iskustvo za „Chime for Change“ inspirisano kratkim filmom SITARA, koji je režirao Sharmeen Obaid-Chinoy. Na sajtu letgirlsdream.org svaki san je napisan na papirnom aviončiću koji leti i pretvara se u zvezdu na nebu.

Credits
Agency: Low (a division of The Big Now / Dentsu Aegis Network)
Creative supervisor: Elisabetta Balconi
Chief Digital Officer: Diego Vurro
UX Lead: Alessandro Vignocchi
Digital Art Director: Margherita Fortuna
Digital Art Director: Jacopo Labuz
Creative Technologist: Lorenzo Cadamuro
Creative Coder: Roberto Borghesi
Project Manager: Rocco Benevento
Project Manager: Francesco Sportelli


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari