Leo Burnett Beograd objavio je da je jači za dva nova kreativna direktora. U pitanju su dugogodišnji članovi tima – Predrag Simić i Bojan Brukner.
Predrag i Bojan su u proteklom periodu bili na poziciji Associate Creative Directora i bili su odgovorni za osmišljavanje i realizaciju brojnih kampanja. Osim rada na razvoju kreativnih koncepata, intenzivno su uključeni u definisanje strategije brendova i njihovo pozicioniranje na tržištu.
Predrag je svoju karijeru u advertajzingu počeo 2006. godine, a 2008. došao je u Leo Burnett Beograd. Radio je na kampanjama za klijente Vip Mobile, Strauss Adriatic (Doncafé), Molson Coors (Jelen pivo, Nikšićko pivo, Beck`s), Promonte (Telenor Montenegro), Holcim, Soko Štark, Agrokor (Dijamant), Crvenka itd. Dobitnik je nekoliko domaćih i međunarodnih nagrada, kao što su: UEPS Grand prix za Doncafé kampanju Dobro jutro Džezveri, najbolja TV kampanja na Kaktus Festivalu u Beogradu za Viber Vajber kampanju za Vip Mobile, Golden Drum (New and Innovative Campaigns) i tri Silver Drums za kampanju Testovi za vožnju, kao i mnoge druge. Oženjen je, ima dvoje dece.
Bojan je počeo karijeru u marketingu 2007. Od 2013. član je Leo Burnett Beograd i od tada uspešno učestvuje u brojnim projektima za mnoge klijente: Vip Mobile, Molson Coors, Banca Intesa, Knjaz Miloš, Imlek, Novak Đoković Foundation, Fond B92. Bojan vodi timove za nekoliko vodećih klijenata. Objavio je jedan roman i nekoliko nagrađenih priča. Iza sebe ima i tri muzička albuma.