today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Leo Burnett i Vip Mobile osvojili prvi Euro Effie za Srbiju!

Na svečanosti Effie Awards Europe održanoj u Briselu, beogradska agencija Leo Burnett osvojila je EURO EFFIE za kampanju BUDI NEO klijenta Vip mobile, u kategoriji Best of the Best Europe. Ovo je prva nagrada ove vrste koja je dodeljena marketinškoj kampanji kreiranoj u Srbiji.

„Mi smo druga priča u svakoj oblasti našeg poslovanja i to se ogleda u našim proizvodima, uslugama, u odnosu prema korisnicima i u načinu na koji komuniciramo sa javnošću. U oblasti komunikacija smo u proteklim godinama osvajali mnogobrojne lokalne i regionalne nagrade na šta smo izuzetno ponosni. Ipak, posebna je čast kada se naš rad prepozna i nagradi veoma prestižnim evropskim priznanjem kakvo je Euro Effie, jer potvrđuje da je način na koji komuniciramo jednako efikasan koliko i kreativan i prema evropskim, a ne samo lokalnim kriterijumima“, izjavio je Dejan Turk, CEO Vip Mobile i A1 Slovenija.

Effie nije samo jedan u nizu marketinških trofeja. To je globalna inicijativa koja podržava tržišne komunikacije kao delotvorno marketinško sredstvo. Effie Awards donosi precizna i jasna merila pokazujući da se ulaganje u marketing isplati, i tako predstavlja najbolji vid promocije marketinške industrije, kao dokaz saradnje oglašivača i agencija u stvaranju i razvijanju uspešnih brendova.

Već tri godine ova nagrada se dodeljuje u Srbiji u organizaciji IAA Serbia (International Advertising Association). Do sada je dodeljeno samo jedno zlatno priznanje i to za kampanju BUDI NEO agencije Leo Burnett, oglašivača Vip mobile.

Upravo je zlato na domaćem takmičenju pružilo mogućnost agenciji Leo Burnett da konkuriše na Euro Effie Europe festivalu. Priznanje u kategoriji Best of the Best Europe nosi posebnu vrednost jer se u toj kategoriji takmiče kampanje koje su osvojile zlato ili Grand Prix u zemljama Evrope tokom prethodne godine.
„Uvek je dobro kada potvrdu o kvalitetu svog rada dobijete na internacionalnoj sceni, Leo Burnett Beograd je u svojoj dvadesetogodišnjoj istoriji osvojio mnoge značajne domaće i internacionalne nagrade, ali prvi Euro Effie koji donosimo u Srbiju predstavlja jedan od naših najvećih uspeha. Specifičnost ovog priznanja je što se kroz pažljivo određeni sistem žiriranja nagrađuje kreativnost koja stvara poslovne rezultate. Ova nagrada je ujedno i prizanje za dosegnuti nivo profesionalne saradnje i međusobnog poverenja kompanije Vip Mobile i naše agencije Čestitam timovima na ovom velikom uspehu“ , istakao je Anđelko Trpković, CEO Publicis Groupe Adriatic.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!