today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobre stare eks-YU reklame

Hteli mi to da priznamo ili ne, neke od nas hvata nostaligija za nekadašnjom Jugoslavijom, makar za onim lepim stvarima iz “onog tamo života”. Sa željom da vam pomognemo da što bolje evocirate uspomene iz tog vremena, Telegraf vam predstavlja neke reklame koje su obeležile 80-te i 90-te godine prošlog veka.

1. Čarape “Udarnik” Zrenjanin – Robert Prosinečki

Veliki broj ljudi sa ovih prostora sigurno se seća ove reklame. Glavni akter je nekadašnji fudbaler i sadašnji trener Crvene zvezde Robert Prosinečki. Popularni Žuti šeta se Beogradom, obilazi Knez Mihailovu, ulazi u gradski autobus, a potom u lokalni kafić. Na nogama umesto cipela ima – bele čarape “Udarnik”?! Slogan ove marketinške kampanje glasi: “Prave cipele možda nećete naći, ali čarape da”.

2. “Zastava automobili” Kragujevac – “Zastava 101″

U ovoj opuštajućoj reklami kragujevačkog proizvođača vozila “Zastava” muzičar svira čelo na plaži, a uz relaksirajuću numeru u susret mu ide najnoviji model “zastava 101″. Automobil na kraju stiže do svirača.

3. Legendarni Đuro u reklami za Olimpijadu u Sarajevu 1984.

Organizacioni tim za Zimsku olimpijadu, održanu u Sarajevu 1984. godine, napravio je više promotivnih reklama za ovaj eminetni sportski događaj. U dve je glavni protagonista bio član čuvenih “Nadrealista” Branko Đurić Đuro. U zimskoj verziji ove reklame komičar poziva ljude da dođu u Sarajevu, uz popularnu pesmu eks-Ju rok sastava “Bijelo dugme” – “Hajdemo u planine”. Đuro pevuši ovu numeru okružen skijašima i skijašicama, koji uživaju u snežnom ambijentu.

4. “Pipi” – osvežavajući sok od narandže

Bivša Jugoslavija bila je proizvođač mnogih proizvoda, između ostalog i osvežavajućih napitaka i sokova. U ovoj reklami je gomila mladog sveta, koji uživaju u morskom ambijentu. Mladići voze motore na plaži sa atraktivnim devojkama pozadi. Da zabava bude da visokom nivou, pobrinuo se “Pipi”, koji mlađa populacija u ovom spotu obilato koristi.

5. “505 s crtom” – “Kraš”

Zagrebački “Kraš” je u bivšoj Jugi (kao i sada) važio za jednog od vodećih konditorskih proizvođača. Svakako poznati slatkiš jeste bombona “505 s crtom”. U reklami stariji vodnik postrojava u red vojnike, koji mu salutiraju: “Jedan, dva, jedan, dva”. Poslednji u redu viče: “505 s crtom”, što iznenađuje strogog vodnika.

6. Sladoledi – “Pekabela”

Kada smo već kod slatkiša, neprikosnovena u proizvodnji i prodaji sladoleda bila je tadašnja “Pekabela”. Deca su protagonisti u ovoj reklami za ledene poslastice, pri čemu je svako od njih obučeno i peva u skladu sa svojim sladoledom.

7. “Kokta” – “Kokta”

Slovenija je, pored “Gorenja” i “Elana”, čuvena i po proizvodnji “kokte”. Gazirano osvežavajuće piće namenjeno je svim generacijama i ima dugu tradiciju, što je i poruka ove reklame iz osamdesetih godina prošlog veka.

8. “Dabl babl” žvake – “Dabl babl”

Kompanija “Flir” je proizvođač ove “zanimacije za usta”. Reklamom dominiraju animirane žvake raznih boja, koje skakuću i pevaju “Dabl babl”.

9. Eks-Ju reklame iz 1990. godine

U narednom i poslednjom video-materijalu za danas prikazaćemo vam miks pet reklama iz 1990. godine. Prva je reklama za interfon, na kojoj stariji muškarac ima problema sa otvaranjem ulaznih vrata, a “Bal-kom” (interfon) jeste pravo rešenje koje olakšava situaciju. Druga se odnosi na čokoladni krem “Mandi”, gde dečak jede ovaj slatkiš kako bi bio jak. Treća je vezana za deterdžent “Čarli”, kada gomila kuvara i domaćica pevaju i govore hvalospeve ovom hemijskom proizvodu u veseloj i šarenolikoj atmosferi. Četvrta je svima nama poznata. U pitanju su kolači “Banini”, koji su “dobrodošli” u svakom obroku. I poslednja reklama vezana je za slovenačko “Gorenje”, u kojoj se ističe fudbalska tematika, pošto se te godine održavalo Svetsko prvenstvo u Italiji.

Izvor: Telegraf

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!