REGION – On nije samo nagrada – lav sa BalCannesa ima karakter i ne pristaje na bilo šta, nego, u maniru kralja komunikacijske džungle, mudro bira pobedničke agencije koje nižu uspehe.
Prijave su u toku, stoga smo za vas istražili kako su se lavovi smestili u prošlogodišnjim pobedničkim agencijama, dobitnicama nagrada za najbolje projekte po izboru žirija agencija, medija i oglašivača, najbolji projekat na više tržišta regije, najbolji projekat BalCannesa i na kraju najbolju agenciju BalCannesa.
U nekim agencijama lav ima svoju povlašćenu poziciju te motiviše, autoritativno nadgleda projekte i iščekuje nove nagrade, dok je u drugima domaća životinja sa kojom uvek možete u šetnju, ali i popiti prijateljsku kafu. No svi su se složili u jednom – lav pobednicima svakako donosi dobru sreću jer na svemu što dotakne ostavi malo svoje kreativne svetlucave prašine.
Ako želite uputstva za lovljenje i dresuru lava, pročitajte priče o lavovima sa BalCannesa. I nemojte čekati, nego svoje projekte prijavite odmah – jer samo najodvažniji dobijaju lavove.