today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

LAQO i Bruketa&Žinić&Grey predstavili muzej zastarelog osiguranja u metaversu

REGION – U ovom muzeju možete ispunjavati beskrajne obrasce, u redu čekati agenta osiguranja koji je otišao na ručak ili se natezati sa nekim avatarom koji se pokušao progurati preko reda. Sve to korisnici prvog 100% digitalnog osiguranja u Hrvatskoj mogu videti samo u ovom muzeju. Na poslednjem spratu je potpuno druga priča, tamo možete ugovoriti digitalno osiguranje i videti koliko ste CO2 emisije na taj način uštedeli.

LAQO Muzej osiguranja na platformi Decentraland prvi je takav muzej na svetu u metaversu. Ulaskom u virtuelni svet metaversa Croatia osiguranje, sa svojim brendom LAQO, prvim hrvatskim 100% digitalnim osiguranjem i tech inovacijom, nastavlja predvoditi tržištem osiguranja inovacijama u digitalnom svetu.

Govoreći o perspektivama metaversa na predstavljanju muzeja, Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey rekao je: „Proteklih godina, metaverse je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardvera. Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverse. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravajućim praksama mesto u istoriji, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brendova koji eksperimentišu sa novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca.“

Više informacija pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!