Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kvalitetni projekti uvek nađu put do ciljne grupe

Lazar Labus, COO agencije Havas Worldwide Belgrade, specijalno za Marketing mrežu govori šta će promena imena Euro RSCG mreže na globalnom nivou značiti za agenciju u Srbiji, da li će klijenti Hawas Worldwide grupacije automatski postati klijenti agencije na lokalu, ali i ocenjuje da li je tržište marketinških komunikacija u Srbiji prezasićeno i gde agencija u Beogradu vidi prostor za širenje.

Havas Worldwide grupacija preimenovala je Euro RSCG mrežu i njene agencije u Havas Worldwide. Šta to konkretno znači na globalnom nivou, a šta će značiti za agenciju u Beogradu? Zašto je do rebrendinga došlo baš u ovom trenutku i da li je ova promena planirana od ranije?
Priča o rebrendiranju i promeni imena mreže Euro RSCG agencija počela je još pre par meseci, kako bi sve bilo sprovedeno u postavljenim rokovima i sinhronizovano u tako velikoj grupaciji koja posluje u preko 75 zemalja sveta. Na početku ove godine CEO Havas grupe, Dejvid Džons (David Jones) je predstavio novu strukturu Havas grupacije koja je uključivala i planirano rebrendiranje sada bivše Euro RSCG mreže. Cilj sprovođenja rebrendiranja je da se istakne jednostavna i transparentna korporativna struktura, kao i jačanje pozicije Havas-a kao najveće integrisane komunikacijske mreže u svetu, koja posluje sa ukupno 316 kancelarija. Naša agencija, čije se poslovanje sve više zasniva na digitalnim komunikacijama, jača svoju poziciju i prepoznatljivost preimenovanjem njene globalne mreže kojoj pripada. Pored toga, ovaj proces rebrendiranja našim klijentima će doneti benefite, jer sada ova komunikacijska grupa pruža kompaktnu strukturu i obezbeđuje bržu i lakšu komunikaciju na različitim tržištima, a u velikoj meri olakšava saradnju na globalnom nivou.

Šta sve sa sobom nosi promena imena? Da li to podrazumeva i potpunu reorganizaciju posla i novi nastup na tržištu stare/nove grupacije, ali i pojedinačnih agencija?
Pored veće prepoznatljivosti i snažnije pozicije na tržištu, promena imena agencije donosi podršku velike svetske marketinške grupacije, širenje mreže klijenata i povezivanje na globalnom nivou. Kroz to ukazuje se mogućnost da naš tim nastavi sa usavršavanjem uz podršku najboljih stručnjaka u marketinškoj industriji i učestvuje u kreiranju globalnih advertising trendova. Havas grupa se sada sastoji od dva glavna brenda: Havas Media (www.havasmedia.com) koji uključuje sve Havas globalne, medijske agencije i Havas Creative (www.havasworldwide.com) koji obuhvata Havas Worldwide mrežu, kao i Arnold Worldwide mikro mrežu agencija. To nam donosi potencijalne klijente, ali i saradnju sa  globalnim klijentima naše mreže.

Izjavili ste povodom promene imena da će „ulaskom u ovo partnerstvo vaš tim dobiti priliku da sarađuje sa velikim brojem novih klijenata na lokalnom i regionalnom nivou“.  Da li to znači da će kompanije koje imaju predstavništvo u Srbiji, a koje na globalnom nivou sarađuju sa Havas Worldwide, automatski postati vaši klijenti na lokalu?
Svi koji imaju worldwide ugovore sa bilo kojim delom Havas grupacije postaju naši lokalni klijenti na srpskom tržištu. Vodeći ljudi Havas grupe su podržali agenciju u proteklom periodu kao partnere koji imaju znanje i kreativnost da predstavljaju Havas Worlwide mrežu i povećali kapacitet saradnje u cilju daljeg razvijanja tržišnih komunikacija u ovom regionu. Ovim rebrendiranjem naše partnerstvo se unapređuje i potvrđuje, a dobija šansa za širenje liste klijenata.

Šta je sa starim klijentima koji već dugi niz godina sarađuju i navikli su se na agenciju Euro RSCG Belgrade? Da li ste zadržali sve klijente i kako su oni prihvatili promene?
Agencija svoje klijente brižno čuva i po sedam – osam godina, i sa tim se jako ponosi. Naravno, naši postojeći klijenti neće biti ni najmanje zapostavljeni. Pored imena i usluga naše agencije, klijentima su posebno bitni ljudi sa kojima sarađuju unutar agencije. Kako bismo bili spremni za nove klijente i projekte koji nas očekuju, naš tim će u budućnosti dobiti i pojačanje. Ovim rebrendiranjem klijentima, pre svega, olakšavamo poslovanje, jer u našoj agenciji mogu da pronađu partnera koji je istinski integrisan i deluje ujednačeno u svim segmentima – medijima, kreativnim i digitalnim rešenjima.

Smatrate li da je tržište marketinških komunikacija u Srbiji prezasićeno i gde vidite prostor za širenje vaše agencije?
Klijenti se danas suočavaju sa velikim brojem agencija i mnoštvom različitih brendova. Tržište marketinških komunikacija jeste prezasićeno, ali dobre ideje i kvalitetni projekti uvek nađu svoj put do ciljne populacije. Naša agencija je odavno pozicionirana na trzištu Srbije, pre svega u kreativi, strateškom planiranju i BTL uslugama. U narednom period pojačaćemo usluge PR-a i digital-a.

Šta će, po Vašem mišljenju, sada iz ove perspektive Havas Worldwide Belgrade značiti za tržište marketinških komunikacija u Srbiji? Na koji način ćete doprineti tržištu?
Havas Worldwide Beograd će zauzeti još jaču i sigurniju poziciju na tržištu. Tržište u Srbiji biće bogatije za iskustva jedne od vodećih globalnih marketinških grupacija na svetu i jedne od najvećih svetskih komunikacijskih mreža. Havas grupa će se u budućnosti više baviti društveno korisnim kampanjama čije modele i iskustva možemo primeniti u budućim projektima kod nas. Pored toga Havas mreža agencija sarađuje sa čak 80 od 100 najvećih svetskih oglašivača uključujući: Danone, Citigroup, PSA Peugeot Citroen, Kraft Foods, Heineken, McDonald’s, L’Oréal, Reckitt Benckiser, Schering-Plough, Sanofi-Aventis, i nosilac je brojnih nagrada za kreativnost, kao i nekoliko najprestižnijih priznanja za Globalnu agenciju godine (Global Agency of the Year). Ove činjenice potvrđuju mogućnost i klijentima sa našeg tržišta da budu deo svetskih tokova u marketinškoj industriji.

Autorka: Ivana Parčetić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!