IAB Srbija u petak 14. juna u agenciji ZenithOptimedia organizuje celodnevni kurs na temu „Online branding“, a predavanja će držati Vladimir Zarić. Principi uspešnog brandinga, između ostalog, podrazumevaju vizuelnu komunikaciju osnovne poruke ka potrošaču. U svetu digitale tehnologije u ovu svrhu se najuspešnije koriste display oglasi (baneri i brendirane površine) i vešta promocija namenski kreiranog sadržaja, koji za cilj imaju jačanje svesti o brendu. Ovaj kurs će polaznike upoznati sa svime što je potrebno da se zna kako bi se sa uspehom kreirala strategija i u potpunosti realizovala jedna ovakva kampanja, uz adekvatno planiranje, merenje, optimizaciju i analizu uspešnosti u odnosu na postavljene ciljeve, bilo da samostalno radite na promociji sopstvenog brenda ili kao agencija zastupate klijenta.
Cilj ovog kursa je da:
– upozna polaznike sa osnovnim principima online brandinga i metodama za ostvarivanje ovog cilja putem digitalnih komunikacijskih kanala;
– omogući jasno razumevanje tehnologije koja stoji iza display oglašavanja, kao i mogućnosti targetiranja i kreativnog izražavanja kroz napredne display oglasne formate;
– predstavi značaj, mogućnosti i prednosti content marketinga kao najperspektivnijeg digitalnog komunikacijskog kanala;
– upozna polaznike sa najboljim interncionalnim primerima prakse i strategije display advertisinga i content marketinga.
Program kursa možete preuzeti ovde.
Kome je namenjen?
Ovaj kurs će polaznicima pomoći da se osposobe za samostalno i efikasno vođenje kampanja koje uključuju display advertising i content marketing, a imaju za cilj povećanje svesti o brendu. Između ostalih, to su:
• Marketinški profesionalci koji su specijalizovani za komunikaciju putem tradicionalnih medija koji žele da uvedu inovacije u svoju profesionalnu praksu;
• Menadžeri i članovi marketinških timova koji u opisu svog posla imaju rad na povećanju svesti o brendu;
• Svi oni koji žele da imaju bolje razumevanje ove kompleksne materije, kako bi unapredili komunikaciju sa agencijom koja im pruža usluge disply oglašavanja i od nje dobili maksimalne rezultate za uloženi novac ili jednostavno žele da imaju više samopouzdanja u razgovoru na ovu temu;
• Budući digital advertising profesionalci i svi koji imaju nameru da se osposobe u ovoj oblasti kako bi sebi obezbedili bolju poziciju prilikom konkurisanja za nove poslove.
Više informacija pronađite na sajtu http://www.iab.rs/iab-academy/online-branding.624.html