today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Celodnevni seminar „Online branding“

IAB Srbija u petak 14. juna u agenciji ZenithOptimedia organizuje celodnevni kurs na temu „Online branding“, a predavanja će držati Vladimir Zarić. Principi uspešnog brandinga, između ostalog, podrazumevaju vizuelnu komunikaciju osnovne poruke ka potrošaču. U svetu digitale tehnologije u ovu svrhu se najuspešnije koriste display oglasi (baneri i brendirane površine) i vešta promocija namenski kreiranog sadržaja, koji za cilj imaju jačanje svesti o brendu. Ovaj kurs će polaznike upoznati sa svime što je potrebno da se zna kako bi se sa uspehom kreirala strategija i u potpunosti realizovala jedna ovakva kampanja, uz adekvatno planiranje, merenje, optimizaciju i analizu uspešnosti u odnosu na postavljene ciljeve, bilo da samostalno radite na promociji sopstvenog brenda ili kao agencija zastupate klijenta.

Cilj ovog kursa je da:

– upozna polaznike sa osnovnim principima online brandinga i metodama za ostvarivanje ovog cilja putem digitalnih komunikacijskih kanala;

– omogući jasno razumevanje tehnologije koja stoji iza display oglašavanja, kao i mogućnosti targetiranja i kreativnog izražavanja kroz napredne display oglasne formate;

– predstavi značaj, mogućnosti i prednosti content marketinga kao najperspektivnijeg digitalnog komunikacijskog kanala;

– upozna polaznike sa najboljim interncionalnim primerima prakse i strategije display advertisinga i content marketinga.

Program kursa možete preuzeti ovde.

Kome je namenjen?
Ovaj kurs će polaznicima pomoći da se osposobe za samostalno i efikasno vođenje kampanja koje uključuju display advertising i content marketing, a imaju za cilj povećanje svesti o brendu. Između ostalih, to su:

• Marketinški profesionalci koji su specijalizovani za komunikaciju putem tradicionalnih medija koji žele da uvedu inovacije u svoju profesionalnu praksu;

• Menadžeri i članovi marketinških timova koji u opisu svog posla imaju rad na povećanju svesti o brendu;

• Svi oni koji žele da imaju bolje razumevanje ove kompleksne materije, kako bi unapredili komunikaciju sa agencijom koja im pruža usluge disply oglašavanja i od nje dobili maksimalne rezultate za uloženi novac ili jednostavno žele da imaju više samopouzdanja u razgovoru na ovu temu;

• Budući digital advertising profesionalci i svi koji imaju nameru da se osposobe u ovoj oblasti kako bi sebi obezbedili bolju poziciju prilikom konkurisanja za nove poslove.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.iab.rs/iab-academy/online-branding.624.html

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!