Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Celodnevni seminar „Online branding“

IAB Srbija u petak 14. juna u agenciji ZenithOptimedia organizuje celodnevni kurs na temu „Online branding“, a predavanja će držati Vladimir Zarić. Principi uspešnog brandinga, između ostalog, podrazumevaju vizuelnu komunikaciju osnovne poruke ka potrošaču. U svetu digitale tehnologije u ovu svrhu se najuspešnije koriste display oglasi (baneri i brendirane površine) i vešta promocija namenski kreiranog sadržaja, koji za cilj imaju jačanje svesti o brendu. Ovaj kurs će polaznike upoznati sa svime što je potrebno da se zna kako bi se sa uspehom kreirala strategija i u potpunosti realizovala jedna ovakva kampanja, uz adekvatno planiranje, merenje, optimizaciju i analizu uspešnosti u odnosu na postavljene ciljeve, bilo da samostalno radite na promociji sopstvenog brenda ili kao agencija zastupate klijenta.

Cilj ovog kursa je da:

– upozna polaznike sa osnovnim principima online brandinga i metodama za ostvarivanje ovog cilja putem digitalnih komunikacijskih kanala;

– omogući jasno razumevanje tehnologije koja stoji iza display oglašavanja, kao i mogućnosti targetiranja i kreativnog izražavanja kroz napredne display oglasne formate;

– predstavi značaj, mogućnosti i prednosti content marketinga kao najperspektivnijeg digitalnog komunikacijskog kanala;

– upozna polaznike sa najboljim interncionalnim primerima prakse i strategije display advertisinga i content marketinga.

Program kursa možete preuzeti ovde.

Kome je namenjen?
Ovaj kurs će polaznicima pomoći da se osposobe za samostalno i efikasno vođenje kampanja koje uključuju display advertising i content marketing, a imaju za cilj povećanje svesti o brendu. Između ostalih, to su:

• Marketinški profesionalci koji su specijalizovani za komunikaciju putem tradicionalnih medija koji žele da uvedu inovacije u svoju profesionalnu praksu;

• Menadžeri i članovi marketinških timova koji u opisu svog posla imaju rad na povećanju svesti o brendu;

• Svi oni koji žele da imaju bolje razumevanje ove kompleksne materije, kako bi unapredili komunikaciju sa agencijom koja im pruža usluge disply oglašavanja i od nje dobili maksimalne rezultate za uloženi novac ili jednostavno žele da imaju više samopouzdanja u razgovoru na ovu temu;

• Budući digital advertising profesionalci i svi koji imaju nameru da se osposobe u ovoj oblasti kako bi sebi obezbedili bolju poziciju prilikom konkurisanja za nove poslove.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.iab.rs/iab-academy/online-branding.624.html

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!