Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Krizna komunikacija u eri društvenih medija

Tragičan nestanak dva aviona Malaysia Airlines sa putnicima i posadom dokaz je koliko je danas uloga društvenih medija važna u kriznoj komunikaciji. Društveni mediji transformisali su kriznu komunikaciju u praksi. Međutim, da li su se principi komunikacije zaista promenili?
U interaktivnoj radionici Donalda Stila, pod nazivom „Krizna komunikacija u eri društvenih medija“, učesnici konferencije PRilika 2014 imaće mogućnost da direktno učestvuju u rešavanju krizne situacije i razmotre kojom brzinom organizacije mogu da odgovore na krizu. Takođe, u simulaciji krize, komunikacioni stručnjaci imaće priliku da iskuse ključna pravila ove vrste komunikacije, otkriju zlatna pravila rešavanja krize, ali i prilagode svoje krizne planove u skladu sa promenama koje su doneli društveni mediji. PRofesinalci će sa ove radionice otići sa konkretnim znanjima i iskustvom koje će moći da primene u svojim kompanijama.

Konferencija PRilika 2014, na temu „Komunikacija na (s)ceni“, održaće se 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu. Više informacija pronađite na www.pr.org.rs.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!