SVET – Američka industrija oglašavanja nekoliko godina unazad bori se sa problemom privlačenja mladih talenata. Dok marketinški budžeti u SAD-u nastavljaju da rastu, agencije i oglašivači tvrde kako je pronalaženje vrhunskih talenata i dalje problem.
Nedavna anketa kompanije RSW/US pokazala je da 60 odsto oglašivača i 52 odsto agencija očekuje da će budžeti za oglašavanje biti „donekle“ ili „značajno“ uvećani 2018. godine, što označava drugu godinu u kojoj je 60 odsto ili više oglašivača očekivalo takav porast. Prošle je godine 62 odsto oglašivača očekivalo povećanje budžeta, dok je samo 49 odsto ispitanika iz agencija predviđalo takva povećanja.
I agencije i oglašivači su naveli „pronalaženje dobrih talenata“ kao njihov najveći izazov. 85 odsto agencija tvrdi da im je „veoma“ ili „donekle teško“ zaposliti kvalitetne ljude, a 83 odsto oglašivača deli to mišljenje.
Oglašivači takođe smatraju da će tačno merenje ROI biti sledeći najveći izazov za agencije, dok agencije smatraju povećanje konkurencije kao drugu najveću prepreku za oglašivače.
Detaljnije informacije OVDE.