Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Kristina Jovanović, Senior Art Director, McCann Beograd rekla je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Vidim dosta promena u sebi, a i oko sebe koje su se desile u prethodne dve godine. Neke promene su bile dugo očekivane i logične da se dese sa dolaskom novih generacija, a neke su “veštački” izazvane zbog celokupne globale situacije. Svakako, ono što mi je najdraže da vidim jeste da kreativnost uvek ispliva u prvi plan. Ljudska genijalnost u formiranju nekih novih kanala komunikacije i kampanja koje, u vremenu u kome živimo, jednim klikom mogu da postanu viralne širom sveta.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Moja profesija je art direkcija i sigurna sam da ću to prvo zapaziti u svim kampanjama koje budu prijavljene. U našoj industriji ima fantasticnih dizajnera/art direktora i generalno kreativaca koji mogu zaista mnogo toga da ponude. Raduje me kada god imam priliku da vidim neki dobar rad iz te oblasti.
Međutim, ono što je, takođe, jako bitno jeste kako jedna kampanja radi kroz sve kanale komunikacije. Inovativnost je danas jako širok pojam i nije lako napraviti “nešto drugačije”, “nikad viđeno” i “out of the box” ali je i dalje zabavno igrati se na tom polju.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/