Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kreativnost nikada ne izlazi iz mode!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Nakon što su čak i late adopteri usvojili snažne trendove od pre nekoliko godina, a pre svega digital, i isprobali u praksi po barem nekoliko ideja na ovu temu, trendovi koji nam sada predstoje baziraće se na kvalitetu kao uslovu konkurentnosti u ovim oblastima – kako biti najinovativniji u digitalu ili najuspešniji u kreativnoj i, pre svega, smislenoj integraciji digitala u sveukupnu komunikaciju. Publika će biti sve digitalno-pismenija, sve kontekstualno i estetski svesnija, i neki standardi koji su do juče smatrani prestižom, sada će postati zahtevani default. Uz sve to, kreativnost nikada ne izlazi iz mode, a drugi trendovi koje je potrebno uhvatiti ovog proleća su: „smartfonizacija“ digitalnog sadržaja, kvalitet i prenosivost informacija uz precizno targetiranje, korisnost sadržaja u sve stresnijim i ekonomski izazovnijim vremenima, a za Millennials generaciju i čak njihove naslednike – sve što im pomaže da na društvenim mrežama izgledaju bolje ka svojoj sopstvenoj publici.“ Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group

 

Dejan Randjic„Kontinuirana edukacija i unapređenje odnosa između agencija i klijenata, i zajednički rad na ostvarenju definisanih ciljeva – tržišno učešće, prodaja, brand awareness. U tom kontekstu posebno ističem neuromarketing, koji će biti dominantan trend u oblasti komunikacija, marketinga i prodaje i u narednih 10 do 20 godina.“ Dejan Ranđić, generalni direktor, DNA Communications

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!