today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kreativni spoj korisnog, zabavnog i edukativnog

REGION – Svako voli lepe priče, u njima posebno uživaju deca. Lepotu priča čini sama tema, tok radnje, a možda ponajviše način kojim su ispričane.

Jedna takva dobro ispričana priča je o „Bitolsko čupe“ (čupe je dijalektan naziv za devojku), čija je najnovija avantura prošlih meseci bila neverovatno aktuelna u makedonskoj javnosti. “Avanture Bitolsko čupe” je ime velike edukativne nagradne igre u kojoj su prepoznatljiva devojka „čupe“ iz Bitolja, popularno Bitolsko mleko sa 10 vitamina, BiMilk i agencija McCann Skopje pozvali decu da sakupljaju sličice, zabavljaju se i dobiju vredne nagrade.

Nagradna igra je postigla veliki uspeh u javnosti. Tražio se album više, roditelji su razmenjivali sličice, deca su skupljala po dva albuma istovremeno, tražile su se „veze“ po prodavnicama kako bi se nabavio album.

Za uspeh su zaslužni dobra komunikacijska strategija i kreativnost pri izradi promotivnih materijala koji su osmislili kreativci iz agencije McCann Skopje, zatim izrada albuma od strane ilustratora Aleksandra Sotirovskog, kao i organizacija i sprovođenje nagradne igra od strane BiMilk-ovog tima koji su omogućili da svako dete iz bilo kog dela Makedonije može da učestvuje u nagradnoj igri.

Tim agencije McCann Skopje razradio je komunikacijsku strategiju u tri faze i preko više kanala. Kampanja je počela sa kreativnim tizerom u kome su se svi pitali „Gde je Bitolskoto čupe?“ dok su deca pozvana da je prate u njenoj najnovijoj avanturi. Zanimljiva TV animacija, web baneri, flajeri, POS materijali, Facebook aplikacije osmišljeni su na način da pomognu svim učesnicima u nagradnoj igri u pronalaženju devojke iz Bitolja dok je njeno putovanje postalo glavna tema na društvenim mrežama. Na originalan i kreativan način deca su istovremeno zabavljajući se i učeći, uživala u sakupljanju i razmeni sličica, druženju, kao i iščekivanju kraja nagradne igre.

Video spot možete pogledati na Facebook stranici BiMilk-a: https://www.facebook.com/BiMilk/videos

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!