SVET – Pi School i Art Directors Club of Europe pokrenuli su jedinstveni prograa edukacije posvećen top kreativnim umovima industrije s ciljem oblikovanja budućih modela oglašivačkih agencija. Program je podeljen u tri modula koji će se održati u Rimu, Barseloni i Berlinu. Rezultati će biti predstavljeni na 5. ADCE Festivalu u novembru.
Prvi modul počinje 1. marta u Rimu, u Pi School vili smeštenoj u Pi Campus-u. Ova škola će biti mesto susreta za top profesionalce kreativne industrije, koji će raspravljati o budućim modelima rada i stvoriti inovativne načine kako se spremiti za budućnost, privući talente i upravljati njima.
Učesnici će imati priliku da promišljaju i rade na izazovima industrije, razmenjujući iskustva i povezujući se s drugim stručnjacima. Takođe, radiće na izradi modele organizacije i osmisliti rezultate koji će se sprovoditi na njihovim radnim mestima.
Radionice će voditi poznata imena industrije kao što su Fernanda Romano – osnivač i partner za strategiju i kreativnost u Malagueta Group, Axel Quack – direktor strategije, Frog Design, Julio Obelleiro – suosnivač i direktor kompanije Wildbytes, Kris Hoet – globalni direktor inovacija za FCB Global, Patrizia Boglione – direktorka strategije i kreative, Angelini Design, i Jamshid Alamuti, CEO i suosnivač Pi School, koji je autor programa i glavni instruktor radionica.
Pi School, zajedno s ADCE-om, nudi 30 stipendija po modulu, koji pokrivaju više od 80% ukupne programske naknade. Stipendije su još uvek dostupne, a prijave su otvorene.
Za više informacija OVDE.