Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kreativni evangelist na Weekend Media Festivalu!

REGION – Stara fabrika duvana u Rovinju od 22. do 25. septembra uskoro postaje poprište kreativnih ideja i zanimljivih predavača, a ime koje će definitivno odjeknuti ove godine je Jeremy Tai Abbett. On je kreativac i inovator koji sarađuje sa niz uspešnih kompanija kao što su Adidas, Zalando, Saatchi&Saatchi, a može se pohvaliti i da je saradnik Google-a.

Svoju karijeru Jeremy je započeo kao osnivač i direktor dizajna odgovornog za branding i korisničko iskustvo mobilnog start-upa Stuffle koji je zbog njegovog truda dobio Webby, Lead i Lovie nagradu, a na kraju ju je Apple prepoznao kao jednu od najboljih aplikacija 2012. godine. Od 1996. Abbett radi kao jedan od osnivača kompanije Fork Unstable Media koja je sarađivala sa velikim imenima poput Beiersdorf AG, Lufthansa i Daimler kao i sa magazinom Wired Magazine. Također, saosnivač je multidisciplinarnog studija Truth Dare Double Dare koji već 16 godina deluje kao savetnik za kulturalne institucije poput Carnegie Hall i Guggengheim, a ujedno je i savetnik za brendove poput BMW-a, Adobe-a i Gruner + Jahra.

Abbettov kreativni razvoj imao je zanimljivu putanju; sa Fork Unstable Mediom radio je na tri projekta koji su kupljeni od strane Muzeja moderne umetnosti u San Francisku, a danas je jedan od postdiplomskih osnivača Interaction Design Ivrea. Ono što ovom kreativcu predstavlja stalni izazov je sponzorisanje i mentoriranje start-upova i radionica.

Sa motom „Činiti stvari opipljivima“ već tri godine radi za Google gde podučava druge kako da razviju inovacijske veštine i ujedno održava i radionice koje se fokusiraju na kreativni proces. Svojim odlikama kreativnog vođe istakao se upravo zbog svog posebnog pristupa tehnologiji za koju smatra da je neodvojiva od kreativnosti. Ne čudi stoga da se naziva „kreativnim evangelistom“ jer intenzivno radi na građenju kritične mase koja pruža podršku određenim tehnologijama. To konkretno znači da promoviše korišćenje određenog proizvoda ili tehnologije kroz razgovore, članke, blogove ili snimljene demonstracije.

Više informacija pronađite na sajtu http://2016.weekendmediafestival.com/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!