Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska) rekla je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledala u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Brendovi su pokazali da mogu uticati, često i predvoditi pozitivne promene ponašanja ljudi i vrednosti. Veliki brendovi imaju snagu i mogućnost kontinuiranog dosega velikog broja ljudi i verujem da će puno njih i dalje koristiti mogućnost uticaja na pozitivne promene.
S druge strane, znamo da je danas borba za pažnju jedna od najvećih izazova industrije. Borba je žestoka, jer smo svaki dan izloženi sve većem broju informacija/poruka, hrpa je sadržaja i imamo osećaj da nam stalno neko hoće da nametne svoj sadržaj. Imamo sve više podataka i kanala, super preciznog targetiranja, a tradicionalni mediji brzog i visokog dosega su i dalje efikasni. Često čujemo da oglašavanje, pogotovo tradicionalno, više ne funkcioniše kao pre. Mislim da je tačno da ljudi sve manje primećuju prosečne poruke, no kreativne poruke relevantne za potrošače u pravom momentu, ne mogu proći neprimećene. Ljudska kreativa je neiscrpna i u kombinaciji sa pozitvnim uticajem na people and planet, vidim svetlu budućnost marketinških komunikacija.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Budite jasni, jednostavni u elaboraciji projekta. Mislim da je dobro fokusirati se na impact, koji je vaš rad/projekat napravio na business, brand i gde je moguće šire na people i planet.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 23. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/