Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kraš i Studio Sonda osvojili nagradu Red Dot za Dorinu

Kraš i Studio Sonda dobitnici su glavne nagrade Red Dot, jedne od najuticajnijih nagrada u svetu dizajna, u oblati Brands & Communications Design i kategoriji Packaging Design za novu ambalažu čokolada Dorina.

Ovo je prvi Red Dot za Kraš, koji predstavlja potvrdu uspešne tržišne transformacije i modernizacije dugovečnog brenda Dorine te usmeravanja celokupnog poslovanja kompanije u skladu sa savremenim trendovima. Studiju Sonda iz Vižinade ovo je 17. po redu nagrada Red Dot, što ih svrstava među najuspešnije hrvatske kreativne agencije.

SAVREMEN DIZAJN ZA DUGOVEČAN PROIZVOD
Novi dizajn Dorine potrošači su upoznali početkom ove godine, a odlikuju ga savremeniji kod karakteristične crvene boje koji je ciljano standardizovan kroz sva pakovanja te minimalno izmenjen logotip kako bi podsećao na savremeni simbol smiley-ja. Za prezentaciju više od dvadeset ukusa korišćeni su grafički elementi trougla koji su se nalazili i na prvim Kraševim čokoladama iz 80-ih godina prošlog veka, kako bi se podsetilo na 111 godina dugu tradiciju Kraša i višedecenijsku prisutnost Dorine. Pritom je prikaz ukusa različitih Dorina standardizovan, ali i razrađen da komunicira svu širinu ponude. Novi dizajn je doneo i unapređenje materijala ambalaže te tako nova flowpack pakovanja, u potpunosti reciklabilna, još bolje čuvaju svežinu i zadržavaju kvalitet proizvoda. Celokupno repozicioniranje tog generacijama omiljenog čokoladnog brenda sprovedeno je sa ciljem osavremenjivanja, povezivanja širine brenda i postizanja što bolje vidljivosti na polici kroz celovitu ponudu, pakovanje, vizuelni identitet, prateće promotivne materijale te kampanju.

JASNA VIZIJA ZA JOŠ VEĆU PREPOZNATLJIVOST
Dizajn ambalaže potpisuje Studio Sonda u čijem su timu učestvovali kreativni direktori Jelena Fiškuš i Sean Poropat, dizajneri Aleksandar Živanov, Martina Ukić i Sanda Maričić te glavni account manager Mladen Gvozden. „Dorina je u proteklih 26 godina više puta menjala izgled te, iako je jedan od omiljenih čokoladnih brendova na tržištu regije, nije bila sasvim uspostavljena doslednost brenda kroz ambalažu, boju i prepoznatljivost. Tu smo videli prostor za napredak te smo želeli da joj podarimo iconic dizajn koji će dovesti do dugoročno bolje vidljivosti na policama i percepcije zaista široke ponude ukusa, ali vidljivo objedinjene pod jedinstvenim brendom. Kada se spoje tržišni rezultati i ovakve reakcije struke u vidu nagrada za dizajn, to je dokaz da smo i mi i brend na dobrom putu i radujemo se ovom uspehu i produktivnoj saradnji sa ekipom iz Kraša. Za Sondu je ovo 17. nagrada Red Dot“, istakli su Jelena Fiškuš i Sean Poropat, kreativni direktori Studija Sonda.

Krašev tim su činili Nikša Farac, senior brand manager, Paulina Jurić, asistentkinja brand managera, Nevena Pivac, savetnica za marketing i članica Nadzornog odbora te Marina Knežević, direktorica marketinga. „Promena ambalaže prepoznatljivih proizvoda uvek je velik izazov i poslednjih je nekoliko godina bilo pokušaja redizajna naše Dorine koji nikad nisu ugledali svetlo dana, ponajprije zbog kompleksnosti odnosno niza ukusa koji su kroz dosadašnja dizajnerska rešenja bili prilično zagušeni. Zato smo još više oduševljeni osvajanjem nagrade koja nam je potvrdila da smo uspeli da ostvarimo najvažniji cilj – ostvariti bezvremenski dizajn s elementima modernog prikaza sastojaka, uz istovremeno odavanje počasti tradiciji Kraša i neospornom kvalitetu. Drago nam je što smo u celi proces dizajna sa Studiom Sonda, čije je iskustvo u toj oblasti neupitno, bili aktivno uključeni te što smo od samog početka jasno delili viziju onoga što želimo – jedinstven, moderan i uočljiv blok na polici s jasnim razlikovanjem široke palete Dorininih ukusa i prepoznatljivosti koja je na kraju dovela i do rasta prodaje pojedinih ukusa“, izjavila je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.

JEDNO OD NAJVEĆIH SVETSKIH PRIZNANJA ZA DIZAJN
Nagrada Red Dot dodeljuje se od 1955. godine i danas se smatra jednom od najuticajnijih u svetu dizajna. Cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz sveta produkt dizajna, komunikacije, ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Prijavljene radove ocenjivalo je 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije iz celog sveta prema kriterijumima originalnosti i kreativnosti ideje, kvaliteta dizajna i inovativnosti te razumevanja i emocionalnog dosega spram publike. Nagrade će dobitnicima biti uručene na ceremoniji u Berlinu 28. oktobra.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!