today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kosovo na CNN-u za milion evra

Kosovska vlada uložila je milion evra u spot od 15 sekundi koji će se prikazivati na televizijskoj stanici CNN, prenose mediji u Srbiji.
Kampanja je usmerena ka poboljšavanju međunarodnog ugleda Kosova, što bi, kako smatraju u Prištini, trebalo da donese političku korist, ali i privuče strane ulagače. Prvi spot će biti prikazan dan uoči godišnjice jednostranog proglašenja nezavisnosti, a do kraja kampanje biće emitovana još tri.
Inače, spot koji je zamišljen s ciljem privlačevanja stranih investicija na Kosovu, umalo da je izazvao skandal, da nije primećeno da je umesto natpisa „newborn“ greškom ostavljeno „newporn“.
Naime, pre nego što je Kosovo proglasilo jednostranu nezavisnost 2008. godine, otkrivena je statua u Prištini sa natpisnom „newborn“ (ponovo rodjena) velikim žutim slovima, pa je vlada u Prištini odlučila da prikaže to u spotu. Kada se spot najpre pojavio na Internetu pojedini korisnici su primetili da se ispod statue vidi reč „newporn“ (novi porno). Kosovska vlada je ubrzo utvrdila da su vandali isprskali sprej preko donjeg dela slova B plavom bojom zbog čega ono nije propuštalo dovoljno svetlosti.
Pred samo emitovanje na CNN, spot je redizajniran i pušten bez propusta.
Prištinski list „Koha ditore“ objavio je nedavno da je Priština iznajmila američku agenciju “Patton Boggs LLP”, koja pored lobiranja za priznavanje, ima zadatak i jačanje prisustva Kosova u svim odlučujućim strukturama u svetu, kao i poboljšavanje slike o Kosovu u određenim krugovima. Ugovor kosovskog MIP-a i američke agencije sklopljen je avgusta prošle godine. Članica komisije skupštine Kosova za spoljne poslove Donika Kadaj-Bujupi rekla je da iskustvo sa agencijom „Saachi&Saatchi“ ostavlja prostora sumnji. Marketinška kompanija „Saachi&Saatchi“ dobila je, pre dve i po godine, ugovor vredan 5,7 miliona evra kako bi poboljšala sliku o Kosovu u svetu, ali su u Prištini bili nezadovoljni postignutim rezultatima.

Izvor: Večernje novosti

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!