Korisnici vam nešto govore. Da li ih slušate?

U doba društvenih mreža, vaši korisnici su glasniji nego ikad. Sve što treba da uradite je da potražite firmu da biste videli šta korisnici kažu o njoj. Klijenti govore kompaniji kroz svojevrsni megafon šta im se dopada, a šta ne i šta bi želeli da vide. Greška je u tome što neki biznisi ne žele sve ovo da čuju. Pametne firme, s druge strane, puštaju korisnike da vode kontent strategiju kroz UGC (user generated content).

Uzmite u obzir sledeće brojke:

  • Facebook je dobijao 1,44 milijarde aktivnih korisnika svakog meseca za prvi kvartal 2015.
  • Instagram je održavao 300 miliona aktivnih korisnika svakog meseca počevši od januara 2015.
  • Twitter je dostigao 255 miliona aktivnih mesečnih korisnika od 2014.
  • YouTube ima 1. milijardu aktivnih korisnika svakog meseca od 2013.

Uz toliko resursa za kontent kreiran od strane korisnika ne želite da propustite priliku koju vam ove mogućnosti daju da stvorite zaista vredan sadržaj. UGC je sadržaj u čijem stvaranju učestvuje sam korisnik. Na primer, ovakav sadržaj može biti jednostavan poput tvitova korisnika o proizvodu ili usluzi na vašoj stranici za preporuke.

Korisnički sadržaj je iskren, autentičan i od neprocenjivog značaja za kompanije. On omogućava firmama da komuniciraju sa svojim kupcima, te da stvore zajednicu gde će korisnici komunicirati jedni s drugima. Koka-Kola je upravo to uradila sa svojom kampanjom ‘Podeli Koka-Kolu’ na Twitter-u gde su korisnici mogli da nađu flašicu sa svojim imenom i da podele putem društvenih mreža. Ova akcija je uvećala prodaju za 2% u 2014.

Ukoliko vaš biznis ne pravi UGC, vreme je da počne.

UGC

Izvor i foto: Nova Energija


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari