Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Korisnici jednostavno više ne žele da čekaju!

Tržište mobilnih telefona beleži zaista ogroman rast, a samim tim i broj mobilnih aplikacija na tržištu. Predviđanja kažu da broj downloada u svetu raste za 56.6% godišnje i da će krajem 2015. taj broj preći preko 98 milijardi.
IOS aplikacije su trenutno lider u pogledu monetizacije aplikacija, a gde su Android aplikacije apsolutno brojčano nadmoćnije u odnosu na ostale platforme. Danas prosečni mobilni telefoni imaju velike mogućnosti, a svedoci smo da period njihovog razvoja i unapređenja je veoma brz. Zanimljivo je da je prosečni današnji smartfon daleko moćniji u odnosu na PC računar koji je poslao prve ljude na mesec 1969. godine, a bio je veličine jedne prostorije.

Tržište Srbije poslednih godinu dana beleži rast, a pitanje mobilne strategije jedne firme je da li uopšte napraviti posebnu aplikaciju za mobilne uređaje. Neke kompanije zaista ne trebaju aplikaciju za mobilne uređaje (iOS ili Android) ali zato trebaju svoje stranice učiniti čitljivim na svim korisničkim uređajima. Međutim, ako web stranice imaju veliku posećenost mobilnih korisnika i poslovni model to iziskuje, javlja se druga potreba i odgovor na pitanje trebate li napraviti aplikaciju za mobilne uređaje je sasvim nepotrebno postavljati.

Mobilne aplikacije pružaju kvalitetniji korsinički experience, mnogo jednostavniji, dinamičniji pristup, a gde pre svega treba istaći mogućnosti online plaćanja. Nedavno je tim kompanije Zesium iz Novog Sada razvio zanimljivu android aplikaciju za online kupovinu Kupindo, koja je deo LIMUNDO preduzeća. Ova web platforma ima skoro 450 hiljada korisnika koji je aktivno koriste i gde korisnici imaju mogućnost kupovine različitih predmeta koji su razvrstani u preko hiljadu kategorija.
User expirence je veoma bitan kada su u pitanju mobilne aplikacije, a jedno istraživanje rađeno u Americi, koje prati navike korisnika, kaže da 57% mobilnih korisnika koji moraju da čekaju 3 sekunde da se stranica web sajta load-uje napuštaju tu stranicu, dok je kod mobilnih aplikacija ta brzina rada je jedan od veoma bitnih parametara. Korisnici jednostavno ne žele da čekaju.

Sve se mnogo ubrzalo, a imamo za primer poređenje koliko je vremena bilo potrebno određenim kanalima komuniciranja da dostignu 50 miliona korisnika, gde je radiu bilo potrebno 38 godina, televiziji 13, Interenetu 4 godine, Facebook-u 3.5 godine, a mobilnoj igrici Angry birds samo 35 dana. Jednostavno živimo u digitalnom dobu i samim tim moramo i misliti digitalno ako želimo da budemo konkurentni na tržištu koje je svakim danom sve veće.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Jovan Stojanović, Project Manager kompanije Zesium

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!