today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kopiraj, pa vladaj!

Poslednji update Instagrama doneo je nove opcije, koje u stvari nisu nove jer su besramno kopirane sa Snapchata. Na to smo već navikli jer nije prvi put da se dešava, o čemu smo već pisali u tekstu od pre devet meseci. Tada smo verovali da će na kraju ipak pobediti Instagram, a verujemo i sada.

A šta je to ovaj put Instagram kopirao?
Glavna stvar koju su iskopirali su face filteri. Kao i obično kopija je lošija od originala, ali ne sumnjamo da će vremenom biti sve bolji pa ni popularnost neće izostati.

Jedino kuče nisu ukrali
Takođe, ono što možemo očekivati je uvođenje brendiranih face filtera, svoju follow listu sa burgerima u ustima i jajima na oku, kao i ostale vizuelne ujdurme raznih brendova. Za one koji do sada nisu imali prilike da se sretnu sa Snapchat-om ovo će biti poput zabave za staro i mlado.

Ranije smo imali priliku da vidimo da ljudi iskoriste Snapchat da bi napravili fotku samo da bi je posle okačili na Facebook ili Instagram gde će je više ljudi videti. Takve stvari jesu prst u oko i jasan poziv za Facebook i Instagram da integrišu te funkcionalnosti u svoje sisteme. Bez obzira na to što ih moraju kopirati.

Pa dobro, šta još je otuđeno?
Redom: reverse video, eraser brush i ubacivanje #hashtag-a u story-je. Istina je da će sve ove funkcionalnosti biti mnogo manje popularne od face filtera, ali je isto tako sigurno da će oni kreativniji naći načine da se igraju sa njima. I što je za Instagram najbitnije, sve će ih imati na jednom mestu i neće morati da koriste druge aplikacije.

I dokle tako?
Sve dok je Snapchat inovativan u tolikoj meri da od njega ima šta da se prekopira. Kad više ne bude pojaviće se neko drugi čije će se ideje preuzimati.
Da, oni koji volimo Snap ćemo se nervirati, pisaćemo o tome po internetima, biće dobre kreative i meme-ova, ali ćemo za koji dan preći preko toga, zaboraviti sve i početi da koristimo Instagram face filtere.

Augmented reality show
Pokémon Go je prošle godine lansirao Augmented Reality u mejnstrim, a Instagram će ga približiti najširim narodnim masama. Augmented Reality je svakako the next big thing. Apple-ov CEO Tim Cook je izjavio da smatra da će AR biti za svakoga kao što je iPhone. Google je razvio Tango, a prvi AR smartphone koji radi na ovoj platformi može i da se kupi. Na prekjuče održanoj I/O konferenciji predstavili su i Google Lens, AR alat koji dodaje kontekst onome što gledate kroz kameru prepoznavajući sliku i lokaciju.

Izvor: Homepage

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!