Kontent nije kralj, nego kraljevstvo

Smatramo da domaća produkcija po kvalitetu može da stoji rame uz rame sa konkurencijom na regionalnom i svetskom nivou, kaže Marija Zečar, New Business director, Direct Media – kuće koja je učestvovala kao producent nastavaka serija „Senke nad Balkanom“ i „Ubice mog oca“.

Pre više od 20 godina, Bil Gejts je izjavio da je kontent kralj i ispostavlja se da je već tada znao šta će biti presudno u žestokoj borbi za publiku u medijskoj areni. Ali ni on nije mogao da zamisli da će kontent, to jest sadržaj nadmašiti kralja i postati kraljevstvo. O značaju sadržaja razgovaramo sa Marijom Zečar, New Business direktorkom zaduženom za akvizicije programa u kompaniji Direct Media. „Na Googleovom spisku najpretraživanijih pojmova u Srbiji za 2017. godinu našle su se serije ‘Ubice mog oca’ i ‘Senke nad Balkanom’ u čijim nastavcima učestvujemo kao producent, što govori u prilog tome kako pravi kontent može da zaintrigira publiku. Srbija i region imaju dovoljno univerzalnih i originalnih ideja u raznim produkcijskim žanrovima, a naša producentska uloga je da omogućimo najboljim idejama da ugledaju svetlo dana.”

Kada je u pitanju serijski i filmski program, čini se kao da se u Srbiji u poslednje vreme radi više nego ikad. O serijama se priča, polemiše se o tome gde će se emitovati, ko će glumiti u nastavcima i kakve rezultate će ostvariti. Odakle toliko interesovanje javnosti?
Produkcija u poslednje vreme radi punom parom, gotovo je nemoguće naći veću produkcijsku kuću koja nema barem dva velika projekta u nekoj fazi proizvodnje u ovom trenutku, što je odličan pokazatelj rasta i razvoja našeg tržišta. Po principu potražnje i ponude, sasvim je logično da mi, kao nacija koja je u samom vrhu evropske lestvice po minutaži provedenoj ispred malih ekrana, takođe doprinosimo i po kvalitetu i količini sadržaja koji se gleda. Smatram da domaća produkcija po kvalitetu može da stoji rame uz rame sa konkurencijom ne samo na regionalnom nego i na svetskom nivou. Naša strategija ulaganja u proizvodnju sadržaja ima cilj da omogući odličnim idejama da ugledaju svetlo dana i da istaknemo kvalitet sadržaja koji može da se proizvede kod nas. Drago mi je što vidim da je serija zapravo postala „zvezda”, da se o njoj priča i polemiše, da ljude zanima šta će biti, ko će biti u seriji i gde će se ona emitovati. To znači da je od jednog proizvoda uspešno napravljen brend, drugim rečima da serija ima svoj identitet, vrednost i prepoznatljivost, što je presudno za dalji uspeh. Interesovanje publike je ključ uspeha svakog proizvoda, pa i serije.

Ceo intervju objavljen je na sajtu Nedeljnika.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari