Kongres studenata ekonomije (KONSEK) održava se drugu godinu za redom na Zlatiboru u organizaciji Studentskog parlamenta Ekonomskog fakulteta. Ove godine Kongres će trajati od 03. do 06. aprila pod sloganom „Sinergija znanja“ i okupiće oko 400 učesnika. Cilj ovog događaja jeste da se na jednom mestu nađu predavači iz različitih sfera privrednog života i studenti koji će imati jedinstvenu priliku da steknu praktična znanja i nove veštine.
„Slogan Sinergija znanja označava da pored toga što će delegati dobiti savete i čuti iskustva ljudi koji su stručnjaci u svom poslu oni će i interaktivno učestvovati u predavanjima i panelima, moći će da iskažu svoje mišljenje, daju ideje, budu kreativni i pokažu u kom pravcu razmišljaju“, objašnjavaju organizatori.
Fakultetsko znanje, koje je svakako neophodno, danas postaje nešto što se podrazumeva, stoga će akcenat biti stavljen na pokretanje preduzetničkog duha kod mladih ljudi. O tome kako su započeli svoje poslove i izgradili karijere čuće od ljudi iz prestižnih kompanija kao što su Delhaize Group, Zepter, Sberbank, Infostud, Gomex.
Na Kongresu će se govoriti o product placementu kroz filmove i TV serije, kako voditi poresku politiku preduzeća, koliko je moguće brendiranje srpskih proizvoda na inostranim tržištima, kako pokrenuti sopsteni posao i na koji način HR vrši selekciju kandidata. Biće zastupljen i IT sektor kroz panel diskusiju „Internet biznis“. Pored predavanja obezbeđene su i radionice koje će voditi predstavnici kompanija poput Ernst&Young-a, a koje će biti korisne studentima u njihovom budućem poslovnom životu.
Za više informacija o samom događaju posetite sajt www.konsek.me
Marketing mreža je medijski partner Konseka 2014.