today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Konkretna checklist-a koja će vam pomoći da promovišete svoj blog

Želim da podelim sa vama vrlo korisnu checklist-u koja mi je puno pomogla u promociji članaka i svrstala ih u sam vrh Google pretrage. Bez dodatnog uvoda, odmah prelazimo na checklist-u.

Lista za promociju članaka:

  1. Obavezno pročitajte članke nekoliko puta i razmislite o određenim delovima koji se mogu naglasiti u promociji.
  2. Delite članak na svojim stranicama (Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram – feed i stories) ujutro, od 9h do 10h (statistika pokazuje da su ljudi čitali više članaka u to vreme, tokom pauze na poslu).
  3. Prepišite članak na svom ličnom profilu na Linkedin-u koristeći odgovarajuće hashtag-ove i ubacite link do originalnog članka. Ne objavljujte ceo članak, ali objavite 80% sadržaja.
  4. Prepišite članak na svom Medium profilu koristeći odgovarajuće hashtag-ove i ubacite link do originalnog članka.
  5. Delite članak u 3 odgovarajuće Facebook grupe dnevno sa drugačijim copy-jem od one koju ste koristili na stranici (bez hashtagova na Faceboo-u) i pokušajte zaintrigirati ljude da kliknu na link i zapravo pročitaju članak. Ponavljajte to sve dok ga ne objavite u svakoj odgovarajućoj grupi čiji ste član.
  6. Delite članak u svim Linkedin grupama čiji ste član s pravim opisom.
  7. Kada delite na Instagram-u i Twitter-u koristite hashtag-ove koji nisu viralni i manji broj ljudi ih koristi.
  8. Pretražite teme na Quora-i na osnovu već pomenutih specifičnih delova članka i naslova i odgovorite na sva pitanja koja pronađeteb. Obavezno personalizujte poruku i pružite traženi odgovor, tako da Vam odgovore ne označe kao spam. Možete koristiti i fotografije iz članka.
  9. Delite odgovorena pitanja iz Quora-e na vaše lične i kompanijske Twitter naloge, jedan po jedan.
  10. Vratite se post-ovima na Quora-i, na Linkedin-u, i na Facebook-u svakodnevno da biste odgovorili na svaki komentar na svaki post (kako na stranici vaše kompanije, tako i na post-ove u grupama u kojima ste delili članak). Odgovorite intrigantnim komentarima koji izazivaju više komentara i započinju plodonosne razgovore. Učinite isto na sajtu.
  11. Pozovite ljude koji su lajkovali Vaše post-ove na Facebook-u da lajkuju Vašu stranica.
  12. Razmislite o tome da koristite Facebook Ads za promociju članka, uz pravo ciljanje i fokusiranje na angažman (dobićete više klikova i poseta sajtu nego da se fokusirate samo na Traffic kampanju).
  13. Napravite Infografik ili video koji će priču iz članka ispričati na drugačiji način i objavite ga na Social Media. Recimo neki.
  14. Na kraju meseca, proverite upite i backlink-ove za članak u Google Search Console-i i povežite se sa autorima ostalih članaka koji su dobro rangirani (pogledajte da li možete dogovoriti da postave link do vašeg članka u svom članku ili, ako postoji šansa, napravite guest post ili unakrsnu promociju).
  15. Ponovite ovo za svaki post.

Super kratak, ali super koristan članak. Detaljnije o ovim temama i još mnogim drugim pričamo na LeadCon edukaciji “Postani ekspert za online konverziju”, gde sa Vama prolazimo kroz ceo ciklus konverzije.

Ova jedinstvena edukacija rezultat je višegodišnjeg iskustva u radu na sopstvenim projektima i projektima naših klijenata. Rađena je po internacionalnom programu „Conversion marketing“ razvijenom od strane američke kompanije Leadpages – vodećeg imena iz domena online konverzije u svetu.

Nakon osmonedeljnog kusa imaćete praktično znanje kako da postavite kompletan ciklus konverzije za svoj proizvod ili uslugu (radićeš na svom primeru tokom edukacije) i uz pomoć mentora postaviti sopstveni automatizovani sistem online prodaje koji može da zarađuje dok se baviš nekim drugim poslovima.

Ovde ne pričamo o lajkovima, bustovanju postova ili mazanju očiju klijenata koji se ne razumeju u online marketing. Reč o pravoj stvari, realnim i praktičnim rešenjima koja rade posao i koja će Vam pomoći da postavite svoj ili klijentov projekat/proizvod/uslugu na online prodaju i uspete u tome.

Znanje sa edukacije koja počinje 1. oktobra Vam daje konkretne rezultate dokazane u praksi i prilagođene našem tržištu i našem kupcu.

Autor teksta: Nemanja Živković, Direktor Operacija u DEFAULT design-u

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!