Želim da podelim sa vama vrlo korisnu checklist-u koja mi je puno pomogla u promociji članaka i svrstala ih u sam vrh Google pretrage. Bez dodatnog uvoda, odmah prelazimo na checklist-u.
Lista za promociju članaka:
- Obavezno pročitajte članke nekoliko puta i razmislite o određenim delovima koji se mogu naglasiti u promociji.
- Delite članak na svojim stranicama (Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram – feed i stories) ujutro, od 9h do 10h (statistika pokazuje da su ljudi čitali više članaka u to vreme, tokom pauze na poslu).
- Prepišite članak na svom ličnom profilu na Linkedin-u koristeći odgovarajuće hashtag-ove i ubacite link do originalnog članka. Ne objavljujte ceo članak, ali objavite 80% sadržaja.
- Prepišite članak na svom Medium profilu koristeći odgovarajuće hashtag-ove i ubacite link do originalnog članka.
- Delite članak u 3 odgovarajuće Facebook grupe dnevno sa drugačijim copy-jem od one koju ste koristili na stranici (bez hashtagova na Faceboo-u) i pokušajte zaintrigirati ljude da kliknu na link i zapravo pročitaju članak. Ponavljajte to sve dok ga ne objavite u svakoj odgovarajućoj grupi čiji ste član.
- Delite članak u svim Linkedin grupama čiji ste član s pravim opisom.
- Kada delite na Instagram-u i Twitter-u koristite hashtag-ove koji nisu viralni i manji broj ljudi ih koristi.
- Pretražite teme na Quora-i na osnovu već pomenutih specifičnih delova članka i naslova i odgovorite na sva pitanja koja pronađeteb. Obavezno personalizujte poruku i pružite traženi odgovor, tako da Vam odgovore ne označe kao spam. Možete koristiti i fotografije iz članka.
- Delite odgovorena pitanja iz Quora-e na vaše lične i kompanijske Twitter naloge, jedan po jedan.
- Vratite se post-ovima na Quora-i, na Linkedin-u, i na Facebook-u svakodnevno da biste odgovorili na svaki komentar na svaki post (kako na stranici vaše kompanije, tako i na post-ove u grupama u kojima ste delili članak). Odgovorite intrigantnim komentarima koji izazivaju više komentara i započinju plodonosne razgovore. Učinite isto na sajtu.
- Pozovite ljude koji su lajkovali Vaše post-ove na Facebook-u da lajkuju Vašu stranica.
- Razmislite o tome da koristite Facebook Ads za promociju članka, uz pravo ciljanje i fokusiranje na angažman (dobićete više klikova i poseta sajtu nego da se fokusirate samo na Traffic kampanju).
- Napravite Infografik ili video koji će priču iz članka ispričati na drugačiji način i objavite ga na Social Media. Recimo neki.
- Na kraju meseca, proverite upite i backlink-ove za članak u Google Search Console-i i povežite se sa autorima ostalih članaka koji su dobro rangirani (pogledajte da li možete dogovoriti da postave link do vašeg članka u svom članku ili, ako postoji šansa, napravite guest post ili unakrsnu promociju).
- Ponovite ovo za svaki post.
Super kratak, ali super koristan članak. Detaljnije o ovim temama i još mnogim drugim pričamo na LeadCon edukaciji “Postani ekspert za online konverziju”, gde sa Vama prolazimo kroz ceo ciklus konverzije.
Ova jedinstvena edukacija rezultat je višegodišnjeg iskustva u radu na sopstvenim projektima i projektima naših klijenata. Rađena je po internacionalnom programu „Conversion marketing“ razvijenom od strane američke kompanije Leadpages – vodećeg imena iz domena online konverzije u svetu.
Nakon osmonedeljnog kusa imaćete praktično znanje kako da postavite kompletan ciklus konverzije za svoj proizvod ili uslugu (radićeš na svom primeru tokom edukacije) i uz pomoć mentora postaviti sopstveni automatizovani sistem online prodaje koji može da zarađuje dok se baviš nekim drugim poslovima.
Ovde ne pričamo o lajkovima, bustovanju postova ili mazanju očiju klijenata koji se ne razumeju u online marketing. Reč o pravoj stvari, realnim i praktičnim rešenjima koja rade posao i koja će Vam pomoći da postavite svoj ili klijentov projekat/proizvod/uslugu na online prodaju i uspete u tome.
Znanje sa edukacije koja počinje 1. oktobra Vam daje konkretne rezultate dokazane u praksi i prilagođene našem tržištu i našem kupcu.
Autor teksta: Nemanja Živković, Direktor Operacija u DEFAULT design-u