Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Komunikacije pred izazovima promena – PRilika 2012

Društvo Srbije za odnose s javnošću organizuje 4. međunarodnu konferenciju, PRilika 2012, pod nazivom ‘Komunikacije pred izazovima promena’. Konferencija će biti održana 29. i 30. novembra ove godine u Master centru Novosadskog sajma, a cilj je da ponudi odgovore kako se uspešno suočiti sa promenama i gledati u budućnost koja je pred nama.
Poslovicа kаže dа je promenа jedinа konstаntа. Promene ponekаd obrаduju, češće nаs uplаše, аli ono što je sigurno je dа ih ne možemo izbeći. Nаčin nа koji se suočаvаmo sа promenаmа definiše nаše uspehe i prаvаc kojim se rаzvijаmo. Utisаk kojem ne možemo dа se otmemo je dа se odnosi s jаvnošću i korporаtivne komunikаcije, sаdа više nego ikаdа pre, suočаvаju sа promenаmа. Rаzvojem tehnologije, kаnаli i plаtforme komunikаcije menjаju se iz godine u godinu, čineći dа svаkа prethodnа izgledа zаstаrelo i prevаziđeno. Ekonomskа krizа u poslednjih nekoliko godinа kreirа iznovа nove turbulencije i prаvilа kojа sаmo što sаvlаdаmo, а već su promenjenа.
Na ovogodišnjoj konferenciji ugostićemo renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i dva vodeća međunarodna mislioca korporativnih i marketinških komunikacija -Majkla Dahlena, autora šest knjiga, konsultanta mnogim vodećim svetskim kompanijama i profesora na Ekonomskom fakultetu u Štokholmu i Paskala Beklera – jednog od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti komunikacija, potpredsednika MSLGROUP dela Publicis grupe.
Pored njih, na ovogodišnjoj PRilici učesnici će moći da čuju i neke od vodećih svetskih i regionalnih imena u oblasti komunikacija poput profesora komunikacija Tomasa Bauera sa Univerziteta u Beču; Luisa de Šorlemera, direktora komunikacija Gallup Europe; prof.dr Dona W. Staksa sa Univeziteta u Majamiju; profesora Ernesta Herzoga iz Hrvatske; gospođu Dušu Vidanović iz Europrotocol-a iz Slovenije i mnoge druge. Takođe, Društvo Srbije za odnose s javnošću prvi put će, u okviru godišnje konferencije PRilika, organizovati i nacionalno studentsko takmičenje u oblasti odnosa s javnošću.
Na takmičenje su se prijavile 33 ekipe odnosno 117 studenata i studentkinja sa ukupno 25 državnih i privatnih visoko-obrazovnih institucija u Srbiji. Cilj takmičenja je da ponudi mogućnost zainteresovanim studentima da, kroz rešavanje studije slučaja, prodube svoja znanja, praktično ih primene i testiraju kroz kreativno rešavanje zanimljivih poslovnih situacija i izazova u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću.
„U životu me uvek raduje svaka prilika iz koje naučim nešto novo. Upravljajući poslednjih godina DSOJ, zajedno sa koleginicama i kolegama, radujem me činjenica da naša konferencija iz godine u godinu raste i da dobija novi kvalitet. Iskoristite ovu PRiliku, povežite se i naučite nove stvari“, rekao o Miloš Đajić, predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću.
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) strukovno je udruženje profesionalaca koji se bave odnosima s javnošću i komunikacijama, a koje ima za cilj da doprinese unapređenju struke odnosa s javnošću, kao i uvođenju i primeni najviših profesionalnih i etičkih standarda. Društvo organizuje seminare i stručne skupove, od kojih je najveći i najznačajniji PRilika – međunarodna konferencija koja je prerasla u tradicionalni godišnji skup stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!