today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koncept ‘drugačiji od drugih’ nije uvek primeren za sve

„Sve su to naše medijske vode, ali definitivno je reč o zaokretu, ponajviše u pristupu i načinu razmišljanja. Nova uloga u agenciji zahteva sveobuhvatan i integrisan pristup, kreativnost i puno analitike, ali kao deo strateškog tima imam na raspolaganju veliku količinu resursa koji moj rad čine lakšim, ali i kvalitetnijim“, rekla je Ivana Žulj za poslovni.hr, vođa strateških projekata u Universal McCannu Zagreb, koja se u nedavno vratila u agenciju na novu poziciju.

Ona je dodala: „Naše tržište se polako, ali sigurno pomera od odvojenog pristupa offline – online. Granice nestaju, kako u životu, tako i u komunikaciji i navikama te naravno konzumaciji medija, pa je normalno da se isto odražava i na agencije“.

Nina Jocić, vođa online tima dodala je: „Sa zadovoljstvom mogu reći da kod klijenata, ali i kod medija primećujemo sve intenzivniji rad na ozbiljnoj integraciji svih tipova medija. Sledom toga, ponosna sam da u Universal McCannu, kao i na nivou I&F McCann Grupe, sistemski razvijamo procese integracije offlinea s onlineom i obrnuto. Drago mi je videti da polako stvaramo novi, holistički tip medijskih stručnjaka koji su jako stručni u oblasti u kojoj su specijalizovani, ali su istovremeno i dobro upućeni u alternative svojih rešenja te imaju dovoljno znanja kritički ih posmatrati.“ Ona ističe i kako uz svakodnevne aktivnosti redovno razvijaju i poboljšavaju alate koji pomažu ne samo estimisati (proceniti) i prepoznati, već i ostvariti najefikasniju kombinaciju medijskih kanala.

Istraživanja omogućavaju stratešku prednost u razumevanju potrošača i konzumaciji medija. No, ne smemo nikada zaboraviti da je ponekad potrebno malo se odmaknuti od podataka i poslušati razum i iskustvo. Kombinacija jednog i drugog uvek je najbolja, a da li se sa tim slažu i digitalci? „U potpunosti. Gledajući iz perspektive nekoga ko je pre medijske agencije nekoliko godina proveo u full-performance digitalnoj agenciji, načine rada u UM-u doživela sam kao kvalitetnu nadogradnju. Odlično je raditi s timovima gde je svaki predlog promišljen, iskalkulisan i prilagođen klijentu, ali i poduprt relevantnim istraživanjima i alatima koje koristimo“, zaključila je Jocić.

Ceo tekst pročitajte na poslovni.hr.

Izvor: poslovni.hr
Photo: Sandra Simunovic/PIXSELL

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!