Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koncept ‘drugačiji od drugih’ nije uvek primeren za sve

„Sve su to naše medijske vode, ali definitivno je reč o zaokretu, ponajviše u pristupu i načinu razmišljanja. Nova uloga u agenciji zahteva sveobuhvatan i integrisan pristup, kreativnost i puno analitike, ali kao deo strateškog tima imam na raspolaganju veliku količinu resursa koji moj rad čine lakšim, ali i kvalitetnijim“, rekla je Ivana Žulj za poslovni.hr, vođa strateških projekata u Universal McCannu Zagreb, koja se u nedavno vratila u agenciju na novu poziciju.

Ona je dodala: „Naše tržište se polako, ali sigurno pomera od odvojenog pristupa offline – online. Granice nestaju, kako u životu, tako i u komunikaciji i navikama te naravno konzumaciji medija, pa je normalno da se isto odražava i na agencije“.

Nina Jocić, vođa online tima dodala je: „Sa zadovoljstvom mogu reći da kod klijenata, ali i kod medija primećujemo sve intenzivniji rad na ozbiljnoj integraciji svih tipova medija. Sledom toga, ponosna sam da u Universal McCannu, kao i na nivou I&F McCann Grupe, sistemski razvijamo procese integracije offlinea s onlineom i obrnuto. Drago mi je videti da polako stvaramo novi, holistički tip medijskih stručnjaka koji su jako stručni u oblasti u kojoj su specijalizovani, ali su istovremeno i dobro upućeni u alternative svojih rešenja te imaju dovoljno znanja kritički ih posmatrati.“ Ona ističe i kako uz svakodnevne aktivnosti redovno razvijaju i poboljšavaju alate koji pomažu ne samo estimisati (proceniti) i prepoznati, već i ostvariti najefikasniju kombinaciju medijskih kanala.

Istraživanja omogućavaju stratešku prednost u razumevanju potrošača i konzumaciji medija. No, ne smemo nikada zaboraviti da je ponekad potrebno malo se odmaknuti od podataka i poslušati razum i iskustvo. Kombinacija jednog i drugog uvek je najbolja, a da li se sa tim slažu i digitalci? „U potpunosti. Gledajući iz perspektive nekoga ko je pre medijske agencije nekoliko godina proveo u full-performance digitalnoj agenciji, načine rada u UM-u doživela sam kao kvalitetnu nadogradnju. Odlično je raditi s timovima gde je svaki predlog promišljen, iskalkulisan i prilagođen klijentu, ali i poduprt relevantnim istraživanjima i alatima koje koristimo“, zaključila je Jocić.

Ceo tekst pročitajte na poslovni.hr.

Izvor: poslovni.hr
Photo: Sandra Simunovic/PIXSELL

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!