today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacijska industrija koja ne komunicira!

Svega 8% agencija u Srbiji redovno, makar jednom nedeljno, komunicira svoje aktivnosti u medijima, pokazalo je najnovije istraživanje koje je sprovela Marketing mreža, u saradnji sa agencijom za istraživanje Smart+ Research. Jednom mesečno komunicira 25% agencija, ali ipak velika većina ispitanika, njih 67%, reklo je da svoje aktivnosti neredovno komunicira ili gotovo nikada.

Kada su u pitanju mediji koje agencije preferiraju za komunikaciju svojih aktivnosti, 58% ispitanika reklo je da objavljuje pomenute informacije na svom veb sajtu ili društvenim mrežama, dok njih 20% prednost daju digitalnim medijima i portalima. Ispitanici su naveli, da u najvećem broju slučaja, u ime agencije u javnosti istupa direktor ili vlasnik (41%), kreativni direktori (19%), direktori sektora (17%) ili PR direktori (14%).

Na pitanje da li vaša agencija sarađuje sa drugim istim ili sličnim agencijama, čak 77% ispitanika odgovorilo je potvrdno. Agencije najčešće sarađuju na zajedničkim projektima za klijente, ali i tenderima (53%), dok svega 11% razvija stručnu saradnju u oblasti razmene znanja i iskustva. Pomenutu saradnju između agencija, ispitanici su ocenili kao dobru (63%), osrednju (24%), a samo 12% kao odličnu. Pored toga, čak 41% ispitanika navelo je da se privatno ne druže sa kolegama iz drugih agencija.

Na pitanje – da li ste u poslednjih godinu dana uradili nešto u cilju unapređenja struke, više od polovine ispitanika je odgovorilo sa ne (52%), ali zato 77% ispitanika smatra da je veoma važno da zajedno radimo na razvoju industrije i tržišta.

Istraživanje je sprovedeno online na uzorku od oko 300 profesionalaca, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!