Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark, rekao je…
Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Mislim da je do nedavno remarkable uvek bilo kada se spoji rast udela na tržištu, rast profitne marže kompanije i rast zadovoljstva njenih zaposlenih. Danas, nažalost, živimo u okolnostima u kojima je remarkable očuvati radna mesta, ispunjavati svoje obaveze prema kupcima i potrošačima na vreme i u potpunosti, te ostati profitabilan.
Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Potrošačke navike se danas menjaju brže nego verovatno ikada u istoriji, pa je i strateške odluke potrebno konstantno prispitivati. Zato je praćenje i komunikacija sa potrošačima važnija nego ikada, a to je posao marketinga i PR-a.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Verovatno održivost uspeha koji je postignut i relevantnost ideje/uspeha za poslovanje cele kompanije iz koje dolazi nominovani.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs