Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kompanije povećavaju budžete za TV i online oglašavanje

REGION – Hrvatske kompanije uprkos stagnaciji i smanjenju budžeta za oglašavanje ove godine ipak planiraju da povećaju sredstva za oglašavanje na televiziji i internetu na kojem će se i najviše oglašavati, dok će među tradicionalnim medijima i dalje najviše oglašavati u štampi.
Pokazalo je to istraživanja o planovima hrvatskih kompanija za oglašavanje i kako koriste internet za razvoj poslovanja koje je četvrtu godinu zaredom sprovela kompanija Inspiracija.com. U istraživanju su učestvovali ispitanici iz 312 kompanija koje posluju u Hrvatskoj, a više od tri četvrtine ispitanika bili su vlasnici i direktori kompanija ili viši menadžment. Najveći broj kompanija, 34 posto, oglašavaće se na internetu i to najviše zbog brojnih mogućnosti besplatnih rešenja, dok će se u štampi oglašavati 25 posto.
OOH će za oglašavanje koristiti njih 17 posto, radio 14 posto, a televiziju njih najmanje, 10 posto.
Tako mali deo onih koji planiraju da se oglašavaju na televiziji istraživači objašnjavaju prvo cenom, a tek onda koristima za kompaniju, jer iako bi TV kampanja mogla da donese veliku korist od oglašavanja za mikro kompaniju zbog cene teško će se odlučiti za TV.
Na internetu, koji beleže i najveći porast oglašavanja, kompanije će ove godine za online oglašavanje najviše, njih 66 posto, koristiti formate e-maila i newslettera, koji su najčešće besplatni, dok će od komercijalnih formata najviše koristiti, njih 61 posto, ključne reči. To se odvija putem Googlea, Facebooka i drugih stranica, a reč je o oglašavanju koje ima sve više pristalica jer omogućava plaćanje po ‘kliku’ u odnosu na konvencionalno oglašavanje i plaćanje za prikaz oglasa.
Više od polovine kompanija koristiće i bannere, dok će video oglase birati samo njih 12 posto. Istraživanje je pokazalo i da profili na društvenim mrežama postaju sve važniji oblik komunikacije s tržištem, koji u ovoj godini planira da koristiti čak dve trećine kompanija iz istraživanja, a nastavak sličnih trendova očekuje se i u idućoj godini.

Izvor: tportal.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!