today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kompanija „Direct Media“ prodata bugarskom biznismenu

Kompanija „Direct Media“, dosadašnja članica „Multikom grupe“ Dragana Đilasa, postala je deo medijske grupe bugarskog biznismena Krasimira Gergova.
Kako je saopštila „Direct Media“, Gergov je u medijskom biznisu još od ranih devedesetih godina i na bugarsko medijsko tržište doveo je najveće strane investitore. Dugogodišnji je bugarski partner „Central European Media Enterprises“ (CME) kao i „News Corporation“, uglednih medijskih kompanija koje posluju u srednjoj i istočnoj Evropi. Gergov je i akcionar bTV Media Group, vodeće medijske kuće na bugarskom tržištu sa 44 odsto udela, i predsednik oglašivačke agencije „Kres“, prve bugarske full service agencije. Partner je u najvećoj medijskoj agenciji „Piero 97“, kao i u vodećem OOH provajderu „JC Decaux“. U svojim kompanijama u Bugarskoj zapošljava oko 1.000 ljudi.
„Preuzimanje agencije ‘Direct Media’ smatram značajnom poslovnom akvizicijom koja će nam omogućiti širenje poslovanja i sticanje nove konkurentske prednosti u regionu i šire. Visoki standardi u poslovanju naše medijske grupacije i dosledna fokusiranost na potrebe klijenata i potrošača će i dalje biti prioriteti naše poslovne strategije. Kompanijom ‘Direct Media’ upravljaće jak lokalni tim menadžera, na čelu s međunarodnim bordom direktora u kojem će ključni članovi biti ugledni profesionalci iz medijskog biznisa, višegodišnji partneri naše globalne mreže. Ova poslovna odluka je i deo naše strategije za daljom regionalnom ekspanzijom koja ima za cilj da ‘Direct Media’ postane lider na medijskom i oglašivačkom tržištu jugoistočne Evrope“, izjavio je Gergov.
„Direct Media“ dalje navodi da ovim poslovnim aranžmanom otvara novo poglavlje u funkcionisanju medijskog tržišta i tržišta oglašavanja u Srbiji i regionu, te da će ovakve strane investicije omogućiti novi prostor za slobodnu konkurentsku borbu najboljih i najsposobnijih.
„Činjenica da ‘Direct Media’ postaje deo jedne velike i ugledne medijske grupacije i da će u upravljanju kompanije uz postojeći lokalni menadžment učestvovati i vrhunski međunarodni menadžeri, pomoćiće da kompanija nastavi da se razvija prema svetskim standardima, te da sa svojim klijentima i partnerima
ostvaruje još bolje poslovne rezultate. Ovakva strana investicija predstavlja značajno otvaranje Srbije na području medija i tržišnih komunikacija, u skladu sa procesom evropskih integracija. Svi segmenti poslovanja i saradnje agencije ‘Direct Media’ sa klijentima i partnerima ostaju nepromenjeni i ovom prilikom im se još jednom zahvaljujem na profesionalnosti, strpljenju, podršci i razumevanju koje su imali za sve izazove i promene kroz koje je kompanija prolazila u proteklom periodu. Takođe, promena vlasnika neće uticati na ugovore o radu zaposlenih, niti na sigurnost njihovih radnih mesta i ugovorom definisanih redovnih profesionalnih obaveza”, izjavila je Jadranka Drinić, generalni direktor „Multikom Group“.

Izvor: Blic

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!