today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kombinacija TV i digitalnih kanala imaju potencijal da brendovima donesu ozbiljan učinak!

SVET – Kroz svoju Total Ad Ratings uslugu, koja pruža nezavisno merenje publike oglasnih kampanja na svim platformama, Nielsen je sproveo analizu o tome kako veliki svetski brendovi raspoređuju svoje medijske investicije i dolaze do potrošača.

TV je i dalje glavna pokretačka snaga kada je u pitanju doseg publike oglasnim kampanjama na više platformi, pri čemu je prosečan broj impresija koje se postižu na TV-u gotovo 8 puta veći od impresija digitalnih kampanja koje su bile usmerene na demografsku kategoriju od 18-49.

Zanimljivo je da je Nielsen utvrdio i da su digitalni oglasi doneli porast od 16% u ukupnom dosegu kampanja namenjenih osobama u dobi od 18 do 49 godina.
Pametni TV uređaji takođe povećavaju efikasnost kampanja. U zasebnoj studiji, Nielsen je otkrio da su pametni televizori povećali doseg za 3% među publikom u dobi od 18 do 49 godina starosti.

Kada se koriste zajedno, TV i digitalni kanali imaju potencijal da brendovima donesu ozbiljan učinak. Nielsen je ustanovio da kampanje na više platformi, u kojima se oglasi prikazuju i na televizijskim i na digitalnim uređajima, dosežu 59% publike u dobi od 18 do 34 godina. Unutar ove demografske grupe, 12% publike dosegnuto je isključivo digitalnim kanalima kampanje. Unutar demografske grupe 35-49, tek 5% publike bilo je izloženo isključivo digitalnom aspektu kampanja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!