today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kombinacija “rock- star” i “rock band” nabolje je rešenje

Ivana Jelovac, Client Service Director u agenciji BlackBox, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o tome ko su danas “rockstars” u advertising industriji u Srbiji i kako generacija Z redefiniše taj pojam.

Ko su “rockstars” u advertising industriji u Srbiji u 2023.?
Svi znamo da nekada jedna genijalna kampanja može potpuno promeniti sudbinu brenda i napraviti čitavu pometnju na tržištu, koje je do tog trenutka izgledalo relativno stabilno.

Moram tome da dodam da u tim trenucima – kada neko pojedinca veliča, nazove genijem ili rockstar-om, uvek pomislim na sate i dane timskog rada, koji je doveo do tog rezultata. Za mene su “rockstars” oni koji umeju da rade timski i emocionalno inteligentno, samosvesno, društveno svesno, upravljajući sobom i odnosima oko sebe.

Kako je generacija Z redefinisala pojam “rockstar” u advertising industriji?
Tradicionalno, “rockstar” u ovoj industriji bio je obeležen, uslovno rečeno, nekim kreativnim genijem ili liderom, koji je dominirao kampanjama i bio izvor inovacija, uglavnom na osnovu stare slave. U Srbiji i dalje ima tog uticaja. Generacija Z ima drugačiji set vrednosti i očekivanja i definitivno redefiniše taj koncept. Za njih je “rockstar” u advertajzingu kolektivna snaga tima. Ceni se kolaboracija, inkluzivnost, društvena odgovornost…

Kreativnost se meri kroz personalizaciju sadržaja, tehnološke alate i digitalnu ekspertizu. Lično mislim da je to odlično za industriju, jer postaje dinamičnija i interaktivnija.

Da li je danas isplativije zaposliti “rockstar” ili izgraditi “rock band”?
Rekla bih da je podjednako izazovno. Ponekad kombinacija “rockstar” pojedinaca i “rock benda” može biti najoptimalnije rešenje. Velika je socijalna veština zapravo razviti i izgraditi sinergiju tima gde stručnjaci sa specifičnim veštinama rade motivisano za istu stvar.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

foto by Miloš Nadaždin

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!