Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koliko često kažete „nemam vremena“?

Grand kafa lansirala je novu kampanju u okviru njihove komunikacione platforme „Hajde da imamo vremena“. Novom kampanjom poručuje da ne propuštamo najdragocenije trenutke u životu.

Kampanjom „Hajde da imamo vremena“ želeli su da istaknu važnost vremena koje odvajamo za sebe i najdraže, posebno kada se uzme u obzir ubrzani tempo života koji često ne ostavlja prostora za brigu o onome što je zaista važno. Kroz nastavak kampanje žele da podsete potrošače koliko su važni trenuci kada usporimo i zastanemo, kada se „ima vremena za kafu“ sa najbližima.

Pored tima ispred kompanije Grand kafa, na kampanji je radila kreativna agencija LUNA TBWA Beograd, a za digitalni deo kampanje zadužena je agencija Žiška.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!