today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koje TV sadržaje smatramo najzanimljivijim?

Koji su programi popularni u regiji i s kojim se izazovima distribucije panelisti iz regije suočavaju kod odabira sadržaja i distribucije kanala -ovo je rasprava koja će biti zanimljiva svima na konferenciji New Europe Market u Dubrovniku. Moderator panela je Anamaria Dorotić, rukovodilac radne jedinice za pribavljanje sadržaja i promociju u Hrvatskom Telekomu, koja za sebe kaže: „Trenutno je moja glavna opsesija distribucija sadržaja preko over the top platformi i napredak na području online pay per view modela u Hrvatskoj.“
Karin Heijink potpredsednica je MTG-ovog istočnovuropskog pay TV poslovanja te je odgovorna za day to day menadžment i razvoj pay TV kanala u Centralnoj i Istočnoj Evropi.
– Viasat ima četiri dokumentarna pay TV kanala i niz filmskih kanala u Centalnoj i Istočnoj Evropi (CEE). Naš program odražava činjenicu da se nadopunjujemo i takmičimo s pluralizmom na pay TV tržištu. Sveukupno gledajući, u Centalnoj i Istočnoj Evropi postoje vrlo slične preferencije što se tiče programa, a kao tvorci programa pažljivo slušamo šta naši gledaoci žele da vide. Naši gledaoci žele autentične likove i stvarne priče s dobro istraženim činjenicama. Oni ponajpre doživljavaju gledanje televizije kao izvor zabave, no takođe žele da nauče nešto iz programa koje gledaju.“
Šefica službe za ugovaranje i administraciju multimedijskog sadržaja u Telekomu Srbija Marijana Vukašinović stručnjak je za područje metoda predviđanja trendova u multimedijskim uslugama. – Imajući u vidu svetske trendove, napredak tehnologije, evoluciju i konvergenciju servisa unutar kojih se sadržaj plasira do korisnika, kao i dinamične zahteve s tržišta, dugogodišnji koncept distribucije velikog broja live kanala kao osnovnog elementa konkurentnosti na lokalnim tržištima ovog prostora uveliko je zapostavljen i neadekvatan suvremenim tržišnim prilikama na ovom području. Novi modeli ponude osvježeni atraktivnim sadržajima i novim servisima, napravljeni po meri savremenog multimedijskog korisnika, svakako predstavljaju budući izazov i nimalo lak zadatak za operatere kao pružaoce usluga. Personalizacija sadržaja, potpuna interakcija kao i činjenje odabranog sadržaja dostupnim konzumentu bilo kada i bilo gde, uz dodatno kombinovanje s voice i data servisima postaće imperativ budućeg razvoja svakog ozbiljnog operatera na ovom području.“
NEM-ova panelistkinja Irena Battelino voditeljka je nabave sadržaja u Telekomu Slovenija. – Najzanimljiviji TV-sadržaji u regiji su vesti, filmovi i humoristički programi, a preferiraju se komedije, akcioni filmovi, trileri i drame kao filmski žanrovi. Najgledaniji žanrovi TV-serija su komedije te trenutano najpopularniji žanr – sapunice hrvatsko-srpskog porekla. Izazovi s kojima se regija susreće su manjak reportiranja, konkurencija kolektivne zajednice: najveći je problem transparentnost i poboljšanje poslovnih strategija za distribuciju, visoki troškovi za distribuciju kanala.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!