Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koje TV sadržaje smatramo najzanimljivijim?

Koji su programi popularni u regiji i s kojim se izazovima distribucije panelisti iz regije suočavaju kod odabira sadržaja i distribucije kanala -ovo je rasprava koja će biti zanimljiva svima na konferenciji New Europe Market u Dubrovniku. Moderator panela je Anamaria Dorotić, rukovodilac radne jedinice za pribavljanje sadržaja i promociju u Hrvatskom Telekomu, koja za sebe kaže: „Trenutno je moja glavna opsesija distribucija sadržaja preko over the top platformi i napredak na području online pay per view modela u Hrvatskoj.“
Karin Heijink potpredsednica je MTG-ovog istočnovuropskog pay TV poslovanja te je odgovorna za day to day menadžment i razvoj pay TV kanala u Centralnoj i Istočnoj Evropi.
– Viasat ima četiri dokumentarna pay TV kanala i niz filmskih kanala u Centalnoj i Istočnoj Evropi (CEE). Naš program odražava činjenicu da se nadopunjujemo i takmičimo s pluralizmom na pay TV tržištu. Sveukupno gledajući, u Centalnoj i Istočnoj Evropi postoje vrlo slične preferencije što se tiče programa, a kao tvorci programa pažljivo slušamo šta naši gledaoci žele da vide. Naši gledaoci žele autentične likove i stvarne priče s dobro istraženim činjenicama. Oni ponajpre doživljavaju gledanje televizije kao izvor zabave, no takođe žele da nauče nešto iz programa koje gledaju.“
Šefica službe za ugovaranje i administraciju multimedijskog sadržaja u Telekomu Srbija Marijana Vukašinović stručnjak je za područje metoda predviđanja trendova u multimedijskim uslugama. – Imajući u vidu svetske trendove, napredak tehnologije, evoluciju i konvergenciju servisa unutar kojih se sadržaj plasira do korisnika, kao i dinamične zahteve s tržišta, dugogodišnji koncept distribucije velikog broja live kanala kao osnovnog elementa konkurentnosti na lokalnim tržištima ovog prostora uveliko je zapostavljen i neadekvatan suvremenim tržišnim prilikama na ovom području. Novi modeli ponude osvježeni atraktivnim sadržajima i novim servisima, napravljeni po meri savremenog multimedijskog korisnika, svakako predstavljaju budući izazov i nimalo lak zadatak za operatere kao pružaoce usluga. Personalizacija sadržaja, potpuna interakcija kao i činjenje odabranog sadržaja dostupnim konzumentu bilo kada i bilo gde, uz dodatno kombinovanje s voice i data servisima postaće imperativ budućeg razvoja svakog ozbiljnog operatera na ovom području.“
NEM-ova panelistkinja Irena Battelino voditeljka je nabave sadržaja u Telekomu Slovenija. – Najzanimljiviji TV-sadržaji u regiji su vesti, filmovi i humoristički programi, a preferiraju se komedije, akcioni filmovi, trileri i drame kao filmski žanrovi. Najgledaniji žanrovi TV-serija su komedije te trenutano najpopularniji žanr – sapunice hrvatsko-srpskog porekla. Izazovi s kojima se regija susreće su manjak reportiranja, konkurencija kolektivne zajednice: najveći je problem transparentnost i poboljšanje poslovnih strategija za distribuciju, visoki troškovi za distribuciju kanala.“

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!