Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Koje su tajne uspešnih marketinških kampanja?

REGION – Ukupno 18 vodećih svetskih i hrvatskih stručnjaka, tokom dva dana festivala u čak tri festivalske dvorane, nastupiće na Danima komunikacija, središnjem hrvatskom festivalu oglašavanja koji će se od 16. do 19. aprila održati u Rovinju u hotelu Lone.

Organizatori festivala su predstavili nove predavače, vodeće svetske stručnjake za real-time marketing, content marketing i YouTube oglašavanje te domaće stručnjake koji će držati predavanja, seminare i diskusije na festivalu.

Thomas van Schaik, globalni brend direktor Adidasa, odgovoran je za kompletnu marketinšku komunikaciju ovog brenda. Pod njegovim vodstvom, Adidas je odneo pobedu na terenu i izvan njega na zadnjem Svetskom fudbalskom prvenstvu u Brazilu, nadmašivši svoju konkurenciju u real-time marketingu putem svoje #allinornothing kampanje. Thomas je radio i na globalnoj Adidasovoj kampanji za Olimpijske igre 2012. u Londonu i svetski poznatoj kampanji s fudbalerom Leom Messijem. Na svom predavanju govoriće o tajnama uspešnog i efikasnog real-time marketinga, sve važnijoj grani marketinške komunikacije, i o tome kako spontana komunikacija iziskuje opsežno planiranje.

Till DiestelTill Diestel, kreativni direktor najnagrađivanije agencije na svetu u 2014. godini Adam&EveDDB, na Dane komunikacija dolazi umesto najavljenog Daniela Fischera. O Diestelu najviše govori više od 300 osvojenih internacionalnih nagrada i priznanja uključujući prestižni Cannes Design Grand Prix te nekoliko zlatnih Cannes Lionsa. Na svom predavanju govoriće o tajnama uspeha ove mlade agencije i njenom jedinstvenom pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja poput Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself koja je osvojila 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova u Cannesu.

Andre Nogueira, rukovodilac YouTube tima za content novih tržišta i strategiju, otkriće kako razmišljati kao YouTuber, a o budućnosti struke i važnosti content marketinga govoriće Eka Ruola, jedan od najnagrađivanijih finskih kreativaca iz agencije Hasan&Partners koja slovi kao jedna od najboljih nazavisnih agencija na svetu.

S mitovima marketinške industrije u svom predavanju suočiće se Luka Duboković iz agencije BBDO Zagreb. Kamilo Antolović, sudski veštak za oglašavanje i vodeći domaći ekspert za teme prava i etike u oglašavanju održaće zanimljivu radionicu Plagijat u oglašavanju.

Domaći stručnjaci za sve digitalno, Anđela Buljan Šiber, direktorica agencije iZone i Jan Jilek, direktor IAB Hrvatska, domaćini su novog formata festivala, tzv. PPP (Piva Poslije Programa), otvorenih diskusija u neformalnom okruženju na teme content marketinga i display oglašavanja na kojima su svi učesnici festivala pozvani da učestvuju.

Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!