U telekomunikacijama iz godine u godinu opstaju samo zaista zanimljive i kvalitetne ponude. Tako je u trendu objedinjavanja svih korisničkih telekomunikacionih usluga nastao mts BOX. BOX je, to sasvim sigurno svi već znaju, televizija (kao servis), fiksna linija i mobilna postpejd tarifa po izboru u jednom paketu, na jednom računu, uz uštedu za celu porodicu.
Jedna od istina o BOX-u kaže da je BOX omiljena usluga srpskog domaćinstva jer zaokružuje baš njihov izbor, njihov mali univerzum komunikacije i zabave. Skrojen po meri svake porodice i korisnika ponaosob BOX je omiljeni deo naše stvarnosti, a kao sveprisutan u našim životima (komunikacija, zabava, protok informacija) BOX kreira svet za sebe: KOCKASTI SVET.
Ideja da sve što nije kocka uz novi BOX postaje kocka uvodi nas u jedan čudesni, drugačiji, organsko-digitalni svet gde je balon od žvake četvrtast, reket za stoni tenis takođe, ljubimac bišon “fura” četvrtastu grivu, devojke imaju kocka frizure, a ni hulahop više nije što je nekada bio, o sladoledu da ne govorimo… U eri mega piksela, Instagrama, retro šika, virtualnih života sa virtualnim prijateljima, moći svih društvenih mreža zajedno, neprirodno postaje u stvari vrlo prirodno. Vizuelna iluzija velikog Morisa Ešera se širi oko nas i u nama. Uz hip melodiju i neobične prizore kockastog sveta ATL kampanja privlači pažnju, deluje sveže, odično komunicira sa publikom i raspaljuje maštu potrošača.
A kako ništa više ne doživljavamo kao stvarno ako se nije oglasilo na društvenoj mreži, ovekovečilo telefonom, provuklo u TV emisiji i prepričalo u chat-u ili telefonskom razgovoru kockasti svet zaista gospodari našim životima. Slikajte običan doručak, okačite ga na Instagram i jaje na oko poprima novi oblik!