today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko želi da bude poznat na Internetu?

Tinejdžeri u Srbiji i ostalim zemljama u regionu manje su opsednuti popularnošću od njihovih vršnjaka na svetskom nivou. Tako 33 odsto ispitanika u Srbiji mlađih od 16 godina kaže da bi volelo da postane poznato putem interneta ili društvenih mreža.

Njihovi vršnjaci u BiH su to izjavili u 24 odsto slučajeva, u Hrvatskoj u 25 odsto, a 28 odsto Makedonaca mlađih od 16 godina je ovog stava.

Za razliku od njih, Wave8 globalno istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža pokazuje da starije generacije u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini više zanima lična reputacija nego što je to slučaj sa svetskim prosekom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!