Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko ti brani da vežbaš i jedeš Čokolino?

REGION – Dominik Livaković, brend ambasador Čokolina i Podravka, lansirali su novi spot pod nazivom „Ko ti brani da vežbaš i jedeš Čokolino“, saopštila je ova kompanija.

TV spot je snimljen pod rediteljskom palicom Dalibora Matanića, dok je spot kreativno osmislila i realizovala agencija McCann Zagreb u saradnji sa Val produkcijom. Slogan spota, „Ko ti brani“, ima za cilj da pošalje poruku da se Čokolino i aktivan način života „sjajno dopunjavaju“, navodi se u saopštenju kompanije.

Dominik se odlično uklopio u novu Čokolino strategiju koja podstiče sve uzraste da budu fizički aktivni i da se bave sportom. Koliko su deca uživala u snimanju sa Dominikom, toliko je i on uživao u igranju ping-ponga i vežbanju karatea sa njima u belom kimonu, malo za promenu, navela je kompanija na svom vebsajtu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!