Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ko je uspeo da uđe u „Klub 10“?

Časopis TABOO objavio je preliminarni izveštaj o poslovanju agencija za tržišne komunikacije, a koji obuhvata deset najuspešnijih u 2012. godini. Iste agencije bile su najuspešnije i prethodne godine iako je redosled značajno izmenjen. Prvo što skreće pažnju jeste neverovatno povećanje prihoda ove grupe agencija sa 4,8 na 6,2 milijarde dinara, ili za skoro 30 odsto.
Najveću eksploziju prihoda zabeležila je agencija Communis sa 323 miliona na 1,1 milijardu dinara, što je neverovatan rast od 750 miliona dinara! Ubedljivo, ali ne tako impresivno povećanje poslovnog prihoda, zabeležile su i agencije MMS Communications, New Moment New Ideas Company i Fullhouse Ogilvy.
Čak šest od deset agencija nije dostiglo prosečnu stopu rasta, a među njima četiri agencije su ostale na nivou prethodne godine što, u ovom slučaju, znači relativni neuspeh.
Učešće agencije Grey još uvek je dominantno, ali ne više toliko ubedljivo. McCann je svoje drugo mesto ustupio Communis-u i pao na četvrto mesto, iako je ostvario tek malo manji prihod nego u 2011. godini.

05 - Tabele - SUTIC

Status zaposlenih u industriji oglašavanja
U celoj grupi od 10 agencija broj zaposlenih je porastao samo za 3,4 odsto (od 442 na 457). Zarade su u celini porasle samo za 6,4 odsto, odnosno, samo za 3 odsto s obzirom na blagi rast zaposlenih. Ovakvi rezultati su, nažalost, u skladu sa stanjem celokupne privrede, ali nisu u skladu sa rastom poslovanja (28,4%) i dobiti (12,3%). Očigledno je da su najveći deo porasta prihoda „pojeli” povećani troškovi poslovanja.

06 - Tabele - SUTIC

Podaci preuzeti sa sajta časopisa TABOO.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!