today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko je originalni influenser?

Poslednji, završni dan Direct Media Akademije koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, okupiće jak tim predavača, ne samo svetskih i domaćih imena iz industrije advertajzinga već i iz drugih, usko povezanih branši. Specijalno iz kompanije Freewheel, Comcast company na Festivalski dan Direct Media Akademije, kao gost iznenađenja, stiže Willem Janssen, Director, Head of SSP Sales, BeNeLux/ CEE.

Podsećamo vas da je MEDIA REINVENTION YOU NEED — AND NEVER THOUGHT POSSIBLE ono u šta veruje Freewheel kompanija, globalni lider u integrisanju linearne i digitalne televizije u cilju osnaživanja komunikacija brendova!

Willem Janssen je baš ovaj fenomen odabrao kao temu svog predavanja „Ko je originalni infulenser?“. Moćna i nezadrživa ekonomija influensera upredo se razvijala sa sve većim uspehom društvenih mreža. Paralelno, isti pomaci u digitalnoj tehnologiji omogućili su da se televizija kao medij, sve brže razvija. Upravo o ovoj vezi će nam pričati Willem.

Pored Willema Janssena, na sceni Madlenijanuma će se predstaviti poznati marketinški ekspert iz Izraela, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes, gde će govoriti o pojmu „StoryTeching“ odnosno o upotrebi tehnologija u marketingu. Jon Burkhart, marketinški konsultat u kompaniji TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking održaće predavanje pod nazivom „Constant Curiosity – kako neočekivana pitanja stvaraju trenutke za pamćenje?“ na kojem će vas naučiti da koristite Provokaciju, Originalnost, Razigranost i Iznenađenje a sve kako biste se bolje povezali sa promenljivim potrebama svoje ciljne grupe. Publika Festivalskog dana će direktno od našeg proslavljenog umetnika, Dragana Bjelogrlića slušati o tome gde se nalazimo na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti. Od Srđana Đurđevića, direktora R&D tima United Grupe saznaće kako se moderne tehnologije – mašinsko učenje i veštačka inteligencija – koriste u obradi TV sadržaja, a Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.me i Spark.me govoriće o novom modelu menadžmenta u digitalno transformisanim kompanijama.

Ovogodišnja Direct Media Akademija posvećena je obeležavanju 500 godina od smrti simbola renesansne ere, svestranog genija i vizionara – Leonarda da Vinčija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!