Poslednji, završni dan Direct Media Akademije koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, okupiće jak tim predavača, ne samo svetskih i domaćih imena iz industrije advertajzinga već i iz drugih, usko povezanih branši. Specijalno iz kompanije Freewheel, Comcast company na Festivalski dan Direct Media Akademije, kao gost iznenađenja, stiže Willem Janssen, Director, Head of SSP Sales, BeNeLux/ CEE.
Podsećamo vas da je MEDIA REINVENTION YOU NEED — AND NEVER THOUGHT POSSIBLE ono u šta veruje Freewheel kompanija, globalni lider u integrisanju linearne i digitalne televizije u cilju osnaživanja komunikacija brendova!
Willem Janssen je baš ovaj fenomen odabrao kao temu svog predavanja „Ko je originalni infulenser?“. Moćna i nezadrživa ekonomija influensera upredo se razvijala sa sve većim uspehom društvenih mreža. Paralelno, isti pomaci u digitalnoj tehnologiji omogućili su da se televizija kao medij, sve brže razvija. Upravo o ovoj vezi će nam pričati Willem.
Pored Willema Janssena, na sceni Madlenijanuma će se predstaviti poznati marketinški ekspert iz Izraela, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes, gde će govoriti o pojmu „StoryTeching“ odnosno o upotrebi tehnologija u marketingu. Jon Burkhart, marketinški konsultat u kompaniji TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking održaće predavanje pod nazivom „Constant Curiosity – kako neočekivana pitanja stvaraju trenutke za pamćenje?“ na kojem će vas naučiti da koristite Provokaciju, Originalnost, Razigranost i Iznenađenje a sve kako biste se bolje povezali sa promenljivim potrebama svoje ciljne grupe. Publika Festivalskog dana će direktno od našeg proslavljenog umetnika, Dragana Bjelogrlića slušati o tome gde se nalazimo na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti. Od Srđana Đurđevića, direktora R&D tima United Grupe saznaće kako se moderne tehnologije – mašinsko učenje i veštačka inteligencija – koriste u obradi TV sadržaja, a Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.me i Spark.me govoriće o novom modelu menadžmenta u digitalno transformisanim kompanijama.
Ovogodišnja Direct Media Akademija posvećena je obeležavanju 500 godina od smrti simbola renesansne ere, svestranog genija i vizionara – Leonarda da Vinčija.