SVET – Proteklih deset godina trendovi koje redovno ističe agencija Carat, vodeća globalna agencija za medijsko planiranje i zakup, postali su zvezda vodilja za brojne brendove u svetu nezaustavljivih promena.
U 2018. godini ostvarilo se ukupno osam od deset predviđenih trendova. U ovogodišnjem izveštaju možete pročitati o tome šta nas očekuje u 2019. godini i koje su implikacije razvoja novih tehnologija (poput 5G mreže) na poslovanje i marketing.
Agencija Carat deo je Dentsu Aegis Networka, uz neke od vodećih agencija kao što su Vizeum i iProspect, a fokusirani su na praćenje trendova i redefinisanje medijske strategije, planiranja i zakupa medijskog prostora. Caratov izveštaj o trendovima usredsređen je se na deset praktičnih tačaka povezanosti za koje veruju da će rasti tokom 2019. godine.
Izveštaj možete preuzeti ovde.
Više informacija pronađite OVDE.