Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Ko će osvojiti titulu – Direktor marketinga 2014?

REGION – Luka Grilc, brend direktor kompanije Elan i Matija Torlak, komercijalni direktor kompanije Bing Bang, u trci su za prestižnju godišnju nagradu Direktor marketinga 2014. godine, koju dodeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS). Ova nagrada dodeljuje se direktorima marketinga od 2007. godine, a koji su svojim radom i u toku karijere dali svoj doprinos razvoju struke u Sloveniji.
Na konkurs za direktora marketinga 2014. godine prijavljeno se ukupno 11 kandidata, a oni su morali da ispune određene kriterijume (da su stariji od 30 godina i da imaju najmanje dve godine na menadžerskoj poziciji u marketingu kod istog poslodavca).
Žiri koji je izabrao ovogodišnje finaliste radio je u sastavu: Darko Dujič (predsednika DMS), Peter Frankl (Časnik Finance), Špela Levičnik Oblak (SOZ in Luna/TBWA), Sonja Šmuc (Združenje Manager), Mitja Pirc (DMS in Pristop), Aleksandra Brank (DMS in Bisnode), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Aleksandra Pisnik (Ekonomsko-poslovna fakulteta) i Mateja Jesenek (Intersport).
Glasanje za priznanje – Direktora marketinga za 2014. godinu održaće se od 12. do 23. maj, a na online glasanje biće pozvani svi članovi DMS i više od stotinu poznatih naučnika i praktičara u oblasti marketinga. Ko će poneti ovu prestižnu titulu biće objavljeno na večernjoj ceremoniji 19. slovenačke marketing konferencije, 27. maja u pozorištu Tartini u Piranu.

Više informacija pronađite na sajtu Društva za marketing Slovenije.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!