REGION – Luka Grilc, brend direktor kompanije Elan i Matija Torlak, komercijalni direktor kompanije Bing Bang, u trci su za prestižnju godišnju nagradu Direktor marketinga 2014. godine, koju dodeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS). Ova nagrada dodeljuje se direktorima marketinga od 2007. godine, a koji su svojim radom i u toku karijere dali svoj doprinos razvoju struke u Sloveniji.
Na konkurs za direktora marketinga 2014. godine prijavljeno se ukupno 11 kandidata, a oni su morali da ispune određene kriterijume (da su stariji od 30 godina i da imaju najmanje dve godine na menadžerskoj poziciji u marketingu kod istog poslodavca).
Žiri koji je izabrao ovogodišnje finaliste radio je u sastavu: Darko Dujič (predsednika DMS), Peter Frankl (Časnik Finance), Špela Levičnik Oblak (SOZ in Luna/TBWA), Sonja Šmuc (Združenje Manager), Mitja Pirc (DMS in Pristop), Aleksandra Brank (DMS in Bisnode), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Aleksandra Pisnik (Ekonomsko-poslovna fakulteta) i Mateja Jesenek (Intersport).
Glasanje za priznanje – Direktora marketinga za 2014. godinu održaće se od 12. do 23. maj, a na online glasanje biće pozvani svi članovi DMS i više od stotinu poznatih naučnika i praktičara u oblasti marketinga. Ko će poneti ovu prestižnu titulu biće objavljeno na večernjoj ceremoniji 19. slovenačke marketing konferencije, 27. maja u pozorištu Tartini u Piranu.
Više informacija pronađite na sajtu Društva za marketing Slovenije.