Nakon prošlogodišnje Anno Domini MMXXI – REINVENTION interne kolekcije, agencija Ovation BBDO lansirala je novu internu modnu kolekciju Anno Domini MMXXII sa nosećom porukom „Know the flow“. Na kanalima na društvenim mrežama ove agencije imamo priliku da vidimo zaposlene kao modele, a poruke „Know the flow“, „Make a splash“ i „Change flow – move forward“ kao pozivajuće, inspirišuće, ali i pomalo zagonetne.
O svrsi i idejnoj osnovi nove Anno Domini kolekcije, razgovaramo sa Nikolom Parunom i Nemanjom Obradovićem, Creative Head-om Ovation BBDO, koji je koordinisao njen razvoj.
Šta Ovation želi da poruči svojim Anno Domini kolekcijama?
Nikola Parun: Naše kolekcije su svojevrsni osvrt na urađeno u prethodnom periodu, ali i pravci budućeg razvoja. Ovogodišnja nosi naziv „Know the flow“, prema kreativnim pravcima kolega Dejana Ćupurdije i Sofije Vučković, a usmerena je na promene koje se svakome od nas dešavaju na ličnom i profesionalnom planu, u ovim turbulentnim društveno-poslovnim vremenima. Verujemo da, kao i voda, i mi kao agencija ostavljamo trag gde god da prođemo. I tu veru želimo da podelimo sa našim klijentima, saradnicima, ali i javnošću.
Ovo je treća interna kolekcija u nizu. Prošlogodišnju „Reinvention“ radili smo u saradnji sa Visokom školom likovnih i primenjenih umetnosti, profesorom Željkom Lončarom i njegovim studentkinjama i studentima. Godinu dana kasnije, autorka pobedničkog rešenja, Katarina Trbojević, deo je agencijskog tima i učestvuje na nekim od ključnih naših projekata. I to je praktični primer „Change flow – move forward“ poruke koju, među ostalima, želimo da ovom kolekcijom prenesemo i našem timu i svima zainteresovanim za advertajzing.
Prethodna Ovation kolekcija Anno Domini MMXXI nosila je naziv REINVENTION. Da li bi Know the flow trebalo posmatrati kao nadgradnju ili odstupanje od REINVENTION filozofije?
Nemanja Obradović: Definitivno je to nadgradnja. Reinvention je nesto čime smo se vodili ne samo mi, već svi koji su radili i dalje rade u ovim drugačijim vremenima, gde smo morali da pronađemo nove načine, strukture i modele po kojima funkcionišemo. Ono što smo skapirali, jeste da to ne mora da bude nužno loše, već nam je samo dalo podsticaj da istažimo svoje granice, utemeljimo ono što smo znali, prenesemo na neke druge platforme. Budemo sigurni u sebe, kakvi god uslovi da su pored nama. Dok je filozofija „Know The Flow“ sada pomeranje iz te „Reinvention“ sigurne zone, da vidimo šta mi možemo da uradimo kako bismo malo promenili neke ustaljene tokove, napravili taj pljusak vode, bez obzira na okolnosti. Otud i inspiracija u rekama, kao nečemu što teče postojano, ali nije predvidivo, niti imuno na promene.
Brendirane majice, dukserice, ali i kecelje, cegeri i notesi, nose autentičan Ovation potpis i namenjene su zaposlenima u ovoj agenciji, kao i klijentima i saradnicima Ovationa.