Filippos Nanopoulos, Direktor marketinga i razvoja u kompaniji Dijamant, govorio je za drugo izdanje Marketing mreža magazina o velikom jubileju kompanije i šta je ključ uspeha za opstanak na tržištu.
Ove godine Dijamant je proslavio 85 godina uspešnog poslovanja. Koji veliki uspesi su obeležili prethodne godine kompanije?
Uspesi koje Dijamant tokom decenija beleži rezultat su kontinuiranog ulaganja u sve segmente poslovanja, sa posebnim akcentom na unapređenje proizvodnih procesa i razvoj portfolija. Posebno smo ponosni na osvojene nagrade za kvalitet proizvoda, koje dolaze od struke i samih potrošača. Prema rezultatima ankete istraživačke kompanije NielsenIQ, čak četiri Dijamant proizvoda prepoznata su i nagrađena, upravo od strane kupaca, prestižnim pečatom za proizvod godine. Da je visok standard imperativ u našem poslovanju govori i činjenica da se Dijamant ulje, Dijamant Classic i Dobro jutro margarin nalaze u prvih deset brendova u Srbiji, prema merenjima agencije za istraživanje tržišta IPSOS.
Pored toga što ulažemo u razvoj kategorija, trudimo se da negujemo prave vrednosti u društvu i budemo inicijatori važnih tema i odgovornih projekata. Kampanja „Prati suncokret“, usmerena je na potrebe osoba sa Daunovim sindromom, dok je sa druge strane projekat “Mladi poslastičar” namenjen edukaciji i razvoju talentovanih srednjoškolaca.
Šta je ključ uspeha za opstanak na tržištu uprkos brojnim političkim, ekonomskim i društvenim promenama?
Prilagođavanje tržišnim promenama i održavanje kontinuiteta u poslovanju i u otežanim uslovima rada, kakvi su naročito poslednjih godina na globalnom nivou, nužno je za razvoj kompanije i njenu profitabilnost. Rekao bih da je ključ uspeha Dijamanta u poverenju koje nam potrošači ukazuju, a za koje su zaslužni kvalitet, profesionalni i odgovorni nastup na tržištu.
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.