Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ključ uspeha je u dobrom sadržaju!

Lea Stanković iz agencije Communis DDB predstavila je, na nedavno održanoj konferenciji Digital 2014, tri najnovija svetska trenda u oblasti marketinga i oglašavanja.

1. Kreiranje sadržaja koji izaziva interakciju. Potrošači odavno više nisu pasivni, posebno kada govorimo o reklamama, učestvuju u odabiru onoga što gledaju, a vrlo često žele i da budu uključeni u kreiranje tog sadržaja.

2. Tehnologija. Svake godine imamo neku novu društvenu mrežu, gedžet… Ali klijentima je sve teže da plivaju u svemu tome, i upravo tu je uloga agencija, koja ima zadatak da orkestrira u celoj toj priči.

3. Kreiranje sadržaja koji menja navike i ponašanje potrošača.

Svim ovim kampanjama zajednično je što imaju dobar sadržaj. Lea Stanković je poručila je poenta biti prvi, biti hrabar, orkestrirati i kampanjom preneti jednu, jasnu poruku.

Pripremila: Ivana Parčetić Mitić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!